Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

    Vai 1000! Jos edes 500. Oli vissiin kulunu sitä "äänipäänpuhdistusnestettä" jonkun verran jo ennen lenkkiä.......
     
  1. No laskitko monta siellä oli?

    Laittoivat semmoisen raviratalähdön, että auto kiersi ne katiskat selässä sen avauskierroksen ja minä otin siitä vielä kuvia, kun sen ja ekojen juoksijoiden kiekka täyttyi. Ekat kävelijät sain kiinni takakaarteessa.

    Olin hyvissä takaa-ajoasemissa, mutta ei siellä kovin paljon mitään ohittamisen arvoisia herkkupeppuja ollut, muutama. Maaliin ehkä 50 kovinta juoksijaa (lue: hätäisintä lähtijää) ehti ennen minua.

    Järjestetäänkö Kameralaukun juoksukisat?
     
  2. En laskenut, arvailin vaan kun laitoit tommosen luvun tähän alkkisketjuun. Mitä on palkintoina? Saako viiminen mitään? Epäreilua jos ei saa, koska olen kuitenkin korkeintaan viiminen.
     
  3. Saa ottaa kaljaa/viinaa, jos rahat riittää tai on niin viehättävä, että muut haluavat tarjota.
     
  4. Viina ja alkoholi yleensäkin on viisasten juoma, joten ei oikein sovellu mulle. Eikä toi viehättävyyskään taida oikein päteä. Tosin kauneus on aina katsojan silmässä, mutta sittenkin..... Kyllä katsojan täytyy olla melkosen länässä! Muita palkintoja? Tai sit joudun kuvaamaan koko tapahtuman ja siitä ei seuraa mitään hyvää kenellekään.
     
  5. Jaahas, onpa voorumilla vilkasta. Oon yksin. Mut se ei liity tähän, että tartuin tähän ketjuun. Poika päätti haluta mummolaan ja aattelin käyttää tilaisuuden hyväkseni. Tai varmaankin pahakseni. Onkin vaihteeks aika laajentaa tajuntaa kemiallisesti! Fyysisesti en pystykään kun kallo halkee muuten. Ois ollu kyl hyvä kuvittelusääkin mut en jaksa ku alko nyppimää toi tän päivänen sekoilu kuvagallerias. Taidanki keskittyy joutavanpäiväseen löpinään niinku yleensäkin. Onko muita?
     
  6. Helevetin urheilijat! Missäs se tarkennusvikanen Leicakin on? Spege? Voihan sitä kai mölytä täs pikkuhiljaa itekseekin.
     
  7. Anna tulla vaan. Kai sitä joku jaksaa ihmetellä.
     
  8. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 722
    124
    63
    Jep :D
     
  9. Oottakaapas kunhan avaudun. Jos en kerkii kastella tulppii startis ja sammu, vaihdoin nimittäin isompaan oktaanilukuun. Juicekin lauloi, että Spraitti onkin paskaa. Vissii Einarin Polkupyörä:ssä? Mut Spraittii en oo ottanu yhtää just sen takii. Musiikki sivistää. Tää onkin sitä HIRVEEN kirkasta, että häikäsee. Tai häikäsis jos ois valoo. Mullahan menee pullot sekasin pimeessä. Onneks makuaisti toimii. Siks vaan, ettei mee sitä Spraittia justiin liikaa. Mitäs tässä. I´ll be back sano termaattoriki. Jos täytätte mun lasini..........
     
  10. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 722
    124
    63
    Noni, siitä se sit lähtee :D
    Nimittäin mopo käsistä?
     
  11. Mopoo en oo ajellu vuosiin. Tai riippuu minkä lasket mopoks. Asiaan. Eikäku ei minusta niin helposti eroon pääse, mopollakaan. Tai en tiiä tän myrkyn kanssa kun en oo maiskutellu tän kans aikoihin. Periks ei anneta, ei annettu Talvisodassakaan. Mopoissa on sitäpaitti niin pikkasen tehoo, ettei ne keuli vaikka heittäs. Täs on sentää jopa.... enkä etes kerro kun joku katellinen kertoo kuitenki posiilille ja ne vie multa näppiksen ja telkkarin enkä voi soitella tänne sit enää. Kehno!
     
  12. No tässä se nyt nähtiin. Ylläpitäjä ei ehdi katsastaa hulikaanien kirjoituskuntoa, koska ei kykene. Mihin on tultu? Missä ollaan? Kukas mun nimi sitte on? Paljo kello? Kaikki toisarvoista, koska minä olen tässä ja nyt teräkunnossa. Älkää kysykö mitään! Paitövei, oikeesti kaipaan Spedeä tähän ökyämään. Tuntuu varmaan vitun tyhmältä kaikkien mielestä. Leica ei kai tarkenna tähän kohtaan? Ripurapu ja titityy. Ihan vaan ihan pienenpieni pikku palaute tähän kohtaan: Mun kuvia ei oo huomioitu mitenkään! Mulle pitäis olla ihan oma kalleria vaik sillee että "Käsittämättömät kuvat".
     
  13. Eipä tähänkään voi sanoa muuta, kuin "just" ja "toimiiks"? xD
     
  14. Perskeles kun olikin navakka rapula!! Huh huh. Nyt en kyllä juopottele enneks ens kerralla sitte. Ehkä.
     
  15. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaa.......
    Lapparit, el imuutama olut on tullut otettua...
    Ai mutta tämähän ei ollut all time favourite juomalaulut.No anyway, ehkä kohta vähän kännissä, muksut nukkumassa ja vaimo "lietsussa".
     
  16. Röökiä ei ole palanut kohta vuoteen, siitä kiitos itselleni, mutta kalja maistui tänään.
     
  17. Mitä ihmettä!! Tää ketjuhan meinaa tippua alas kärjestä. Arvatkaa mitä? Aika lisätä tenuu tähän niin alkaa toimii taas. Mikähän siinä on, että nykyään melkein aina kun tulee tilaisuus niin pitää alkaa sekoilla näitten kaljapullojen kans. Ihme touhuu. Onko muita vai oonko taas synkkä yksinpuhelija? Eka kalja aukes ja nyt mietiskelee elokuvamaailman todellisuutta telkan ääreen. Ja kaljaa kittaamaan.
     
  18. Olen huomannut sellaisen ikävän piirteen tuossa kaljassa, että perjantaina toinen pullo on jo liikaa. Siitä seuraa lauantaiksi puoleen päivään kestävä päänsärky ja se nimenomaan kestää myös tavalliset särkylääkkeet. Siis uno pullo kaljaa perjantaina tai saan katua. Lauantaina sitten menee pari lasia viiniä ja pari kaljaa kevyesti ilman mitään ongelmia sunnuntain puolella.

    Vuonna miekka ja kypärä tuli pantua olutta kotona (~200 kertaa) ja silloin tuli juotua joskus kun huvitti, pullo tai kaksi eikä silloin tullut pää pipiksi. Joko kiintiö on täynnä tai kaupan kalja on huonoa. Nykyisillä kaupan hinnoilla ei kotona paneminen enää kannata ja puhun edelleen oluesta eli hymy taskuun, senkin kaksimieliset kaljoittelijat :)

    Sepe
     
  19. Juuri näin! Ei uskoisi, että yhdestä kaljasta voi tulla näin juovuksiin. Mikähän se niistä oli.....? No päänsärkyhän on aina takuuvarmaa. Ja erittäin kestävää. Onneks tätä ei pääse tekemään päätoimisesti.