Hieman olen huolissani tämän ketjun kuihtumisesta...Eikö kukaan juo punkkua maanantai iltana - paitsi minä?
Ou jee, mielessä siintää jotain hyvää alkoholipitoista juomaa ja kenties Partagas D4... tai sitten T:n Fundadores - katsotaan kumpi tarttuu humista mukaan...
Tuopissa Young'sin St.George's-olutta, vuoroaan odottaa Monten Edmundo... Kyllä tästä saattaa tulla ihan ok ilta.
Pian lähtee homma hanskasta samaan tyyliin kuin sormi p*seestä! Jallua kahvilla, jekulla ja minttuviinalla. Sit vähän jallua päälle ja Karhua loput.
Jallua piloillaan ja tutuille viskiä, ehe ehe vanha. Juokaa nyt sitä sitä viinaa niin saatanasti kun mun tarvis alottaa työt. Pulit!
Tässä mitään viinaa juoda. Tai ryypäämään ei käydä ainakaan. Pari saunakaljaa tietty ja vähän ruuan kanssa ja ehkä punaviiniäkin ja sitten jälkiruuaksi jotain pientä aperitiivia ja pitäähän sitä suuta kostuttaa senkin jälkeen, jos perheen kanssa seurustelee tai kyylää vaikka TV:tä, niin siinä jotian kanssa - mutta ryyppäämään en rupea enkä ole/tule olemaan juoksivissa.
_o/ \o/ _o_ \o/ Meno on kova, kauhiaa kerrmalikööriä, kaljaa, jallua ja jekkua. Hyvä meno, huomenna paha olo.
Illalla olisi yksi pieni kokous. Ainakin aikaisempina vuosina siellä on tarjottu kokousjuomaa... Tästä se taas lähtee!