No eipä vedä baarit ei, sattuneista syistä. Sitäpaitti kotoon on samaa kaljaa kun baariskin paitsi mul nyt ei tänää oo. Saa kuunnella mitä musaa haluu eikä oo pitkä matka maate. Eikä sitä helvetin tuskaa taksii etties ja varsinki maksaes. Eihän kalsarikänneis oo kun hyvii puolii! Minkä ihmeen takii kukaa viittii kammeta johkuu baareihin.........
Mä lähen kattomaan Nicole Willisiä ja sit teinibaariin vetämään päädyt! Nähdään jos oon huomenna hengissä!
Pyh mitään tipattomia, silloin otetaan kun on sellainen olo Ihan hauskaa oli, Willis jäi katsomatta, mutta teinibaarissa oli ihan hauskaa.
Tälleen perjantaina... maistuu 'Osborne Veterano'... veteraanille jo liki itsekkin En tiedä muista ??
lasketaan unihumala? oon varmaanki kyl enemmän sekasin ku kännissä? sieniä sataa taivaalta ja kissoilla on teknobileet. Koira raapii naamaa ovenpieleen. vois mennä nukkuun ennenku teemu tulee paikalle tanssien tutussa, mike saattaa saunan taakse mutapainiin. Kuu parturoi msb:n ja valaisee emerikin tapaamista tyttöjen kanssa jolloin lawmaker tulee ja palauttaa tytön punaisen tumpun. Kuin sieniä sateella sanoo basisti kuin matti, kameralaukun oma katti. Luon taidetta, nojaan vasten kaidetta. nukkuun meen, vuoteen teen.
Ja taas on lavvantai ja tämä legendaarinen ketju meinaa kuihtua. Joo, oon lähdössä töihin, ihan pari vaan kumonnut, että oon vielä illan kuluessa autokunnossa. Miten muut? Kaikkiko nyrkin ja TV:n välissä kuivin suin?