Oli. Ajat muuttuu ja nuoret herkästi katsoo nykyään että mikähän tolla on ongelmana kun vetää kännii tai on pöhnässä aina.
No tässä 50 korvilla on aijät melkoisen kovia kulutuksessa eli kun katson tuttuja ympärillä niin kaikki läträä ja vähitenkin juovalla tuntuu olevan ongelma ettei ole siitä juomisesta ihan tyytyväinen ja tulee kaikenmaailman vaivoja. Terveys tökkii. Tähän kun liittää nuoremman polven moitteet niin kriisi on jo aika syvä. Mitä jos poika ei arvosta faijaa? Huomattu kanssa aika hauska ilmiö että jos lekurille sanoo totuudenmukaisesti paljonko viikossa niin ne on ihan että täh ei oo todellista. Päättelisin että on ihan pääsääntö että lääkärille kaunistellaan.
Kumma juttu kun joku voi vetää kaksin käsin ja ei mainittavaa vaikutusta kuolinsyyhyn. Täälläkin eräs legendaarinen juoppo käveli läseitsenkymppisenä käsillään. Kuolemalla yli kasikymppisenä ei johtunu kovasta ryyppäämistä. Tuuri/geeni/urhellisuus voi vaikuttaa tai mistä minä juoppo tietäsin vai onko joku puolustuspuhe
Ei kannata viinan kanssa läträtä. Menee elämä ohi ja maksa sanoo poks. Ottakaa kalja ja toinenkin, mutta jättäkää jo kolmas ottamatta.
Harmi kun tuli tuo kiintiö täyteen kuusitoistavuotta sitten. Terveyttä on kohtalaisesti vielä ja rahaankin olisi millä kupitella mutta kiintiö täys. Uutta kiintiötä olen anonut puoltojen keran (vaimo puolsi), mutta taisin lähettää väärään paikkaan kun mitään ei ole kuulunut. Joku on joskus kysynyt että miltä se tuntuu katsella kun toiset päristelee ja että kaipaanko jotain takavuosilta. Ei tunnu pahalta ja kaipaamaan olen jäänyt ainoastaan sitä tunnetta kun oikein möhkösessä pääsee temput tekemään. Tässä uutta kiintiötä odotellessa on pelko perseessä että se tulee vasta sitten kun mieskunto on mennyt täysin