Vs: Juovuskissa!! Mukavat pikaiset erikoisoluthumalat eilen töistä palatessa. Olueiden nimiä ei kyllä muista
Vs: Juovuskissa!! Kohta poksahtaa kuoharipullo lounaalla. Juovuksiin sitä ei kyllä ehdi koska pullon sisältö loppuu jo ensimmäisiin lasillisiin. Hauskaa Vapunpäivää kaikille tasapuolisesti!
Vs: Juovuskissa!! Et varmaankaan, tuohon (baileys) voi myös lontata vodkaa, wiskiä. Täällä näköjään myös tullaan känniin kuoharista, yhdestä erikois oluesta
Vs: Juovuskissa!! Hyvä pointti, tosin olen nähnyt miehen, joka veti kännit kermaliköörillä. Mut voi olla, että lasol olis ajanut saman asian. Itse en ole perso kummallekaan.
Vs: Juovuskissa!! Bailey's on hyvä toisena päivänä vahtina.ennen kuin alkaa taas ryyppäämäään. Pehmeä vatsalle.
Vs: Juovuskissa!! Sorry että kuvittelin Sinun juovan itse juovuksiin VAIN Baileys Originalilla, siitäpä syntyi kummallinen keskustelu.
Vs: Juovuskissa!! Saksalaista vehnäpirtelöä illan otteluun. Ettei kävisi Italian kanssa niin, että Löwin täytyy kysyä: "Missä [olut] se maali taas on?". Conte vastaa, että "Housuis on."
Vs: Juovuskissa!! Hyvältä maistui saksalainen olut. Tilastot on tehty rikottavaksi. Pelillisesti parempi joukkue voitti.
Vs: Juovuskissa!! Ehkä näin, vaikka väärä joukkue voitti. Saksa voittaa Euroopan mestaruuden ja ehkä näin kuuluukin. (Vaikka en tykkääkään).
Vs: Juovuskissa!! Sympatiat täältä kanssa Italialle. Jotakin olevinaan puuttuu, kun Pakkanen ei ole ole nyt Ylen taustaköörissä.
Vs: Juovuskissa!! Nyt muutama olut odotellessa Islanti - Ranska matsia, jännitän enemmän kuin koskaan Suomen jääkiekkomatseja!