Vs: Juovuskissa!! ... voi tsiiisua kun tuo isäntä kuorsaa! Tulin just toistä ja päätin istahtaa viinilasilliselle kun ei tota saa hiljaiseksi.
Vs: Juovuskissa!! Alkon pahvipakkaukset on huono keksintö. Muistan kun yksi täti soitti ja kuulosti kovin känniseltä. En mä mitään oo juonu ku vähän viiniä...on tossa pahvilaatikossa melkein puolet jäljellä...(3L paketti). Ei se tajunnut että pullo viiniä ja loota viiniä on hieman eri asia. Toinen täti taas väitti - en mä o juovuksissa. Mä oon pistänyt joka lasiin jääpaloja. Melkein vettä vaan oon juonu (laatikko viiniä).
Vs: Juovuskissa!! ... mä mtän oo juonu...söin muutaman mansikan tosta "boolista". Yhtä hauskaa päivää kaikille - henkilöstöjuhlat JEeee! Kuopio Wine Festival goes Luomu!
Vs: Juovuskissa!! Tänään sallin itselleni muutaman oluen kivan päivän kunniaksi. Oltiin tyttären kanssa Karjaan Pumppulahdessa kuvailemassa (no kun parempaa ei nyt keksitty tähän hätään, ja yllätyin kun tyttö pyysi laittamaan kameran käsiterkennukselle, hänestä se on paljon kivempaa kuin arvailla mihin se AF oikein osuu, oli sen verran positiivinen juttu, että ihan iskän sydäntä lämmitti
Vs: Juovuskissa!! Hienoa. Määkin hain muutaman. Ja Markku pää pystyyn eli älä välitä foorumimme tietyistä henkilöistä.
Vs: Juovuskissa!! No hitto. Kai munki sit pitää ottaa lasillinen valkkaria, ihan koska kehitin juuri neljä täydellisesti valotettua rullaa <3! Kaakkois-Australialaista puolikuivaa, ihanan hedelmäistä. Kesäviiniksi erinomaista!
Vs: Juovuskissa!! On monta salaattia ja ruokalajia jonka kanssa on pakko ottaa valkkaria ja alkuruuaksi käypi pakastimesta vodkaa heinänkorren kera.
Vs: Juovuskissa!! Olen 15 tuntia tehnyt aineistoa syksyn näyttelyä varten. Kello on yksi kesäyössä. Nyt kyllä kuvat saavat jäädä ja korkki narahtaa...
Vs: Juovuskissa!! Muutaman oluen ottaneena kävin Hangon Itäsatamassa (turistisatama, nyt kilpaveneiden valtaama), ja minut haluttiin mukaan huomiseen kilpailuun, en voine vastustaa kiusausta, joten nyt nukkumaan ja huomenna "pelastan" tuon Banner 28:n peräpään kurimuksesta )
Vs: Juovuskissa!! onhan tuota tullut.... veneilyyn sopivasti kuoharia, mutta lisäksi piiiiiiitkästä aikaa muistelin että Iceland IceTea on tosi pahaa ja päähän menevää. Valhalla on myös pahuksen pahaa. Sopivan veltto olo.
Vs: Juovuskissa!! Sulla laatu juomaa Perinteiset perjantai sauna kaljat itsellä...laittakaa kellonaika ylös kukkahattu sedät.