Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

  1. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Muutama tölkki onnellisuus eliksiiriä
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Juovuskissa!!

    Outoa, ei oikeen mitään vaikka nyt alkoi loma, no, siinä ei liene mitään vikaa :D
     
  3. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Juovuskissa!!

    ... voi tsiiisua kun tuo isäntä kuorsaa! Tulin just toistä ja päätin istahtaa viinilasilliselle kun ei tota saa hiljaiseksi.
     
  4. Postimies

    Postimies Member

    123
    0
    16
    Vs: Juovuskissa!!

    Alkon pahvipakkaukset on huono keksintö. Muistan kun yksi täti soitti ja kuulosti kovin känniseltä. En mä mitään oo juonu ku vähän viiniä...on tossa pahvilaatikossa melkein puolet jäljellä...(3L paketti). Ei se tajunnut että pullo viiniä ja loota viiniä on hieman eri asia.

    Toinen täti taas väitti -  en mä o juovuksissa. Mä oon pistänyt joka lasiin jääpaloja. Melkein vettä vaan oon juonu (laatikko viiniä).
     
  5. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Juovuskissa!!

    ... mä mtän oo juonu...söin muutaman mansikan tosta "boolista".  Yhtä hauskaa päivää kaikille - henkilöstöjuhlat JEeee! Kuopio Wine Festival goes Luomu!
     
  6. Vs: Juovuskissa!!

    Jos sitä hakis muutaman oluen kun ei oo sit niin mitään tekemistä.
     
  7. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  8. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Juovuskissa!!

    Tänään sallin itselleni muutaman oluen kivan päivän kunniaksi. Oltiin tyttären kanssa Karjaan Pumppulahdessa kuvailemassa (no kun parempaa ei nyt keksitty tähän hätään:), ja yllätyin kun tyttö pyysi laittamaan kameran käsiterkennukselle, hänestä se on paljon kivempaa kuin arvailla mihin se AF oikein osuu, oli sen verran positiivinen juttu, että ihan iskän sydäntä lämmitti :)
     
  9. Vs: Juovuskissa!!

    Hienoa. Määkin hain muutaman. Ja Markku pää pystyyn eli älä välitä foorumimme tietyistä henkilöistä.
     
  10. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  11. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    No hitto. Kai munki sit pitää ottaa lasillinen valkkaria, ihan koska kehitin juuri neljä täydellisesti valotettua rullaa <3!

    Kaakkois-Australialaista puolikuivaa, ihanan hedelmäistä. Kesäviiniksi erinomaista!
     
  12. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  13. Postimies

    Postimies Member

    123
    0
    16
    Vs: Juovuskissa!!

    On monta salaattia ja ruokalajia jonka kanssa on pakko ottaa valkkaria ja alkuruuaksi
    käypi pakastimesta vodkaa heinänkorren kera.
     
  14. PePe

    PePe Member

    178
    2
    18
    Vs: Juovuskissa!!

    Olen 15 tuntia tehnyt aineistoa syksyn näyttelyä varten. Kello on yksi kesäyössä.
    Nyt kyllä kuvat saavat jäädä ja korkki narahtaa...
     
  15. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Juovuskissa!!

    Muutaman oluen ottaneena kävin Hangon Itäsatamassa (turistisatama, nyt kilpaveneiden valtaama), ja minut haluttiin mukaan huomiseen kilpailuun, en voine vastustaa kiusausta, joten nyt nukkumaan ja huomenna "pelastan" tuon Banner 28:n peräpään kurimuksesta ;))
     
  16. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 293
    529
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    ...eli huomennakin on tarkoitus ottaa "paukku" ;)
     
  17. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Vasta ylihuomenna
     
  18. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Juovuskissa!!

    onhan tuota tullut.... veneilyyn sopivasti kuoharia, mutta lisäksi piiiiiiitkästä aikaa muistelin että Iceland IceTea on tosi pahaa ja päähän menevää. Valhalla on myös pahuksen pahaa. Sopivan veltto olo.
     
  19. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu 2019
  20. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63