Vs: Juovuskissa!! Kotimaista olutta muutama loman kunniaksi. Kummallisia taipumuksia tässä ketjussa tehdä juomisesta niinku hienoa. Onko se oikeesti sitä vai enkö ihan kaikkea vielä tiedä????
Vs: Juovuskissa!! Alkoholipitoiset juomat maistuvat hyvälle ja sivutuotteena tulee mukava nousu. T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Viinaksien nauttiminen ja ryyppäämisellä on veteen piirretty raja, kun ei maista mitä juo, se on ryyppäämistä
Vs: Juovuskissa!! Minun mielestäni se vasta kummallista olisi jos täällä todettaisiin juomisesta tyyliin "Join just pari kaljaa. Yök. Kauhea morkkis! Seuraavaksi siirryn viiniin. Apua! Tämä on niin kurjaa! " Vaan niinhän se kai on että elämän tulee olla kärsimystä täynnä, vasta sitten taivaan portit aukeavat.
Vs: Juovuskissa!! Ryypätessä tuppaa aina unohtumaan, että tulee siirrettyä suuri määrä energiaa ja elinvoimaa seuraavasta aamusta nykyhetkeen - aikakone ? Olutta kiitos !
Vs: Juovuskissa!! Hitto, kun vieläkin tuntuu oudolta. Onkohan tää sama juttu, kun eräs baletti tanssija sanoi OOPPERATALON ymmärtämisestä minulle, että tule kerran katsomaan, niin sitten ymmärrät. Kävin sitten katsomassa yhden esityksen ja vieläkin olen sitä mieltä, saa Vantaa-joessa virrata reilusti vettä ennen seuraavaa käyntiä.
Vs: Juovuskissa!! Isoluisen kaksimetrisen on ehkä hippusen vaikeata innostua nurejeftouhusta ... enkä haluaisi muuten nähdä Timppistä trikoissa... kuvista tykkään.
Vs: Juovuskissa!! Onneksi sallittuja huvituksia ei määrätä laissa eikä valita kansanäänestyksellä. Paljon hyvää jäisi kuulematta, näkemättä, haistamatta ja maistamatta. Ooppera on erittäin jees, moni juoma myös.
Vs: Juovuskissa!! Mua harmittaa, kun ole koskaan nähnyt kunnon balettia. Aloin pitämään tanssista, kun meidän tanssiopettajat tanssivat itse eräässä näytöksessä. Oli aika vaikuttava esitys. T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Hyvä balettiesitys on hienoa katsottavaa, mutta on oopperakin loistavaa, kaikkia aisteja hellivä kokemus. Parhaimmillaan päiviä täpinöissään. Vähintään yhtä vaikuttavaa kuin jännittävä maailmanluokan jääkiekko tai jalkapallo-ottelu katsomosta seurattuna. Paljon on hienoa, kun vain uskaltaa omaa boksia hieman raottaa ja kokeilla.
Vs: Juovuskissa!! OT: Nurejeff nähty Pariisissa ja melkein selvinpäin, no muutama aperitiivi ennen näytöstä...
Vs: Juovuskissa!! En ehtinyt lisätä sopivaa sanaa ennen "aisteja" sanaa. Arvasin, että se ei jää huomaamatta