Vs: Juovuskissa!! Mä olen ollut niin usein päreessä viime aikoina, ettei niitä kaikkia jaksa yksitellen tänne päivitellä.
Vs: Juovuskissa!! Eilen duunikaverin läksiäiset. Ei tullut vissiin tarpeeksi juotua kun vieläkin janottaa.
Vs: Juovuskissa!! Enhän mä vielä siellä oo. Tuun 17 päivä. Järkkää vaikka 19. päivä töistä vapaaksi, niin vedetään 18. päivä perseet olalle. T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Okei sait ylipuhuttua. Ajattelin vaan verrytellä etukäteen. Täytyy vielä duunissa varmistaa kalenteri, mutta luulisin että onnistuu.
Vs: Juovuskissa!! Jep, minäkin varmistan vielä viikonloppuna vaimoltani, ettei suunnitella 18.päivä illaksi muuta. HUOM! Laskin päivät sekaisin, hyvä olisi tiistai-ilta, 17 päivä! Onnistuuko vapaapäivä sulla 18 päiväksi? T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Puhutaanhan nyt samasta kuukaudesta? Lokakuun 17. on keskiviikko. Mieluiten ottaisin kyllä perjantain 19.10 vapaaksi ettei tule niin rikkinäistä viikkoa.
Vs: Juovuskissa!! Katsoin kalenterista, kyseessä olisi 16.10, tiistai. En tiedä, miten myöhemmät päivät käy, kun en tiedä, miten pitkään ollaan hesassa.Alustavasti ollaan puhuttu, että torstaina lähdettäisiin takaisin. Katsotaan vaikka maanantaina. Tarvittaessa voi tietysti jättää perseet vetämättä ja käydä muutamalla? T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Nyt lasi italian punaista... Ja jos se 18.10 torstai olisi kohillaan, voisin tunkeutua kans seuraksi ?
Vs: Juovuskissa!! Olikos niitä lähtijöitä nyt torstaina (18.10) vielä? Pidetään kl.comin ensimmäinen virallinen Juovuskissa-miitti (tunnetaan myös Bokeh-miitin nimellä). Paikkana kapakka, Hgin keskustassa, alkaen n. illalla. Tämä tarkentuu vielä ennen lopullista blurraantumista. Ehdotuksia ja ilmoittautumisia otetaan vastaan Ja lasiinsyljeskelijätkin toivotetaan tasapuolisesti tervetulleeksi!