Vs: Juovuskissa!! Niin ja onhan niitä muitakin F... mahtavia joskin tässä tapauksessa edesmenneitä muusikoita:
Vs: Juovuskissa!! Jännä kun otit Teppo Reijon puheeksi. Mulla on luokassa amerikasta tuotu taulu Teppo Reijon kuvia, tämä laulaja-kitaristi tyttö toi sen sieltä mulle. Tässä bändikurssin esitys:"Stairway to heaven" Mä soittelen siinä tuolla taustalla T Jukka
Vs: Juovuskissa!! No niin. Ruvetan repiin kuummalla on paras. Tästä lähtee...: http://www.youtube.com/watch?v=SY63KTMrkTM&feature=related
Vs: Juovuskissa!! sahe69 hei. Jos mää kerran kahteen vuoteen oon kännissä niin se on kai ihan sama mitä tänne kirjoitan. On täällä sekavampiakin juttuja mutta tossa sulle:
Vs: Juovuskissa!! Finlandia vodkan jämät löytyi kaapin perukoilta ja keskikaljaa päälle näillä mennään.
Vs: Juovuskissa!! Keskikaljaa näyttää olevan tarjolla. Nyt ensimmäinen, saa nähdä mihin tässä enää kerkää. Kippis kuitenkin!
Vs: Juovuskissa!! Minulle tuotiin äsken kotiovelle Pernod pullo. Se on minun juomani. Ette saata kuvitellakaan, kuinka se lämmittää näiden valvottujen öiden jälkeen. Ihanainen Pernod ! Jumalainen Pernod !! Taivaallinen Pernod !!! Nyt Erska hieman rentoutuu. - Erska
Vs: Juovuskissa!! Kippis! Rentouttavan judoreenin jälkeen maistuu tsekkiläinen olut. Ja maistuu se toki muutenkin.
Vs: Juovuskissa!! Si. Rentouttavan salitreenin jälkeen maistuu... melkein mikä vaan. Nyt kuitenkin rentouttava vino rosso.