Vs: Juovuskissa!! No mä koitan vielä huutaa, kun ei jaksas hakea. VOISKO JOKU TUODA YHDEN LONKERON JÄÄKAAPISTA!!!
Vs: Juovuskissa!! Moro! Join vaimon viinit. Outoa. Kaks vuotta juomatta. F... kommentoikaa nyt joukolla mun kuvia. JA M VUORI LAITA VAIKKA YKSÄRI OLIS MEINAAN KIVA TAVATA KUN OOT TODENNÄKÖISESTI TAMPERELAINEN. Ja kaikki kännisen vuodatukset yksinäisyydestä ja unohduksesta Ps. Est. Mä rakastan sun rehellistä tyyliä. Pekka 040 7589947
Vs: Juovuskissa!! Tuttu mehu... tulee vaan pää kipeeksi :/ Lasi italian punaista täs menny, jos toinenkin... ripassoo. Ja tos aikasemmin, päivällisen jälkeen, hyvän mokan kera tilkka marsalaa. Kyl se tästä... kohta pääsee itse asiaan, eli lasilliseen beloi aist:ia. Nam ja hik.
Vs: Juovuskissa!! Tää nettikeskustelu kännissä on niin vitun hankalaa. Soiittakaa nyt joku. Nyt soi Purplen Burn.
Vs: Juovuskissa!! TÄmä on kanssa hieno biisi: siinä on hieno g-kielellä soitettu soolo, takataka ja luonnollista g-molliasteikkoa... Itse pidän enemmän made in europe levyn versiosta, maanläheisempi ja coverdalen rockn roll sanat kuulostavat niin aidoilta T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Ei, mä oon kuunnellu yli 30 vuotta purplea rainbowta ja zeppeliniä. Kuuntelen yhä samoja levyjä. T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Kato, meillä on kyllä täsmälleen sama maku! Se on muutenkin purplen paras levy. T Jukka