Heiheiheiheiheiheihei!!!! Nyt alkaa vallankumous lukoista, ketjuista, panaaneista, sitruunoista ja kaikesta missä on vähänkin värit pielessä. Tai muovinen nekatiivi eikä tikitaalista ollenkaan. Eihän näitä näin vaan siirrellä, multahan katoo johtoajatus. Onneks on tiatokone, joka TIETÄÄ missä mennään. Täältä tullaan elämä!!!!!!
Nonnii. Eilen juotiin hilpeenä kaljaa, tänään ollaan kalpeena hiljaa. Eipä rapella muuten, mutta päätä särkee pikkasen. Ja se on raivostuttavaa.
Hohoo, viksummat oli jo aamulla kuvaamassa palokärkiä ennen yhdeksää ja nyt on jo tauon paikka työpäivässä.
Joo, tee ihmeessä. On aivan epäinhimillistä valokuvata pitkin viikonloppua naisvoimistelua, kun voisi vaihtoehtoisesti vaikka kuvata naapurin koiraa.
Nyt mulla alkaa sekottaa. Onko palokärki naisvoimistelija? Enivei, naisvomistelijoita voi tietenkin kuvata kaikkina ajankohtina. Pitäis oikeestaan kirjata Suomen lakiin tämmönen aspekti.
Ei. Se palokärki oli vapaa-aikaa. Kyä semmoset 18-20 v voikkaajat kuumempiä kärkiä on kun palokärjet. Täyttä työtä.
kaikki kännissä kuvaan naapurin koiria! JESH! toinen hunajarommi vasta.. ny tapellaan flunssaa vastaan \o/
Tollaset voikkaajat on raketteja. Tulee varmaan hiki kuvatessa. Ja nyt pistätte korkit kiinni. Eihän kuvaajat pulittele arkipäivinä. Eihän?
Ei taatusti muuten laiteta! (mutta en taida ollakaan mikään "kuvaaja", mutta jos työnantaja kerran lähettää vieraalle paikkakunnalle kurssille, niin meikäläinen juo olutta ja lähtee kohta kaupungille tai ainaskin tonne hotellin alakerroksessa olevaan baariin tai jonnekin. Mitä hittoa muuten teen selittelemässä netissä teille tekemisiäni? Menee tehokasta humaltumisaikaa hukkaan! Mut on nää reissut hienoja! Lisää kurssimatkoja!
Tästä ketjusta tulikin mieleeni kun äskön piti ettiä googlen kuvahaulla yksi hauska kuva mihin joskus törmäsin.. Osumia tuli aika nihkeästi ja aikani kuluksi häröilin hetken ettimällä kaikkea kivaa kunnes tulin hakusanoihin: "juovuskissa" - ei onnannut...sitte "kissa juovuksissa, kissa kännissä" - muahahaha... tässä ehkä parhaat palat. ;D Nii juu, ja että aiheessa pysytään: kippis!
Tää mitään oikeaa työtä ole. Valokuvia räpsin ja näitä kuvattavia tulee aina uusia. Nytkin joku, olikohan se nyt Kaija Vilkkumaa.
Oliskohan aika lisätä etanolia tähän ketjuun, ettei mee liian kuvauspainotteiseksi? Vai hä? Ihan vaan uteliaisuudesta kartoitan harrastajaryhmän alkoholisoituneisuutta. Olen syyllinen. Myöntääkö muut vai suoritetaanko puhallutus? Viidennen kanisterin avasin just. Nää on vissiin niitä Ojarannan aikanaan upottamia.....
Edellinen viesti taisi olla liian tyly, kun meinasi ketju kuihtua. No, koitetaan puhaltaa eloa. Totesin tänään, että Eppu Normaali -ilmiö toimii hyvin: Ei juuri keikkaille, ei tee levyjä - suosio nousee. Mulla sama on: Ei kuntoile, syö liikaa - kunto nousee. Kävin päivällä vetäsemässä hätäsee Kymelaakson kympin ja juoksin reipasta kyytiä lähdöstä maaliin ohittaen ainakin 1000 ihmistä - jos siellä siis jotain 1000 tyyppiä oli. Sen jälkeen olenkin valutellut votkaa kolmen litran Jeltsin-kanisterista. Vähän on vieä jäljellä. Nyt olen aikeissa siirtyä pariksi tunniksi rokkänrollin ihmeelliseen maailmaan. Tällä kertaa siis itse meuhkaten eikä vaan toisia etsimen läpi vakoillen. Katotaan miten äijän käy. Vieläkö näkee saunan jälkeen Uutisvuotoa?