Vs: Juovuskissa!! Tehty latviassa. Miedompi, pehmeä, ei niin makea ku beloi. Hyvä kokemus. Noit on montaa sorttia, siis tolta valmistajalta. Yksi oli ku kerosiinia, ainakin ekat poskelliset , mut kaikkeehan pitää kokeilla.
Vs: Juovuskissa!! Kippis ja kulaus! Vaimo toi olutta, kun sai olla päivän vapaalla Kuopiossa kaverinsa kanssa. T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Tänään Viinaruudussa maistelemme hienoja suomalaisia oluita. <SIZE size="1"]Mulla on siis lootalliin Koffii....</SIZE> Samalla etsitään elämän totuutta, yritetään löytää Neil Hardwick.
Vs: Juovuskissa!! Olin _vähä_ eilen, nasta meno kaupungilla (Helsingissä), kimulit säänmukaisesti pukeutuneina, ihmiset relanneita ja hyvällä päällä, auringon hyväileminä. Kapakat meni kii ni porukkaa vaan jäi hengailemaan ja seurustelemaan ympäriinsä, aikas mageeta. Vedettiin sikarit ja käveltiin kollegan kämpille huokasemaan... V-M
Vs: Juovuskissa!! Yksi lomaviikko meni Kuusamossa karhuväijyssä ja koskenlaskussa. Tuomisena noin tuhat valokuvaa, joita Photoshoppasin tämän päivän. Joukossa oli joku onnistunutkin... Nyt saunan jälkeen terassilla asianmukaisia janojuomia nauttiskellen. Hei, tämähän alkaa muistuttaa valkoisen miehen elämää...
Vs: Juovuskissa!! Mie oon samois merkeis paitsi ei tätä hirveesti viiti näin maanantaina ottaa. Huomeen on taas jo torstai ja työpäivä.
Vs: Juovuskissa!! Noniin ... ottakaas vaikka pikkuset jurrit välillä, niin ehkäpä mieltä kiristävät ja psyyken luovuutta kahlitsevat estojen vanteetkin löystyvät hieman hetkeksi daijuista ? Älkää (silti) juoko liian usein - voitte tulla juopoiksi. Mutta välillä pitää kuvailijankin hieman rentoutua, eikös vaan ... Terveisin, Teidän Oma Erskanne.
Vs: Juovuskissa!! Kaikki rempat on Saatanan Perseestä!! -nimim. vessarempan välttelijä.- Kännis on kuitenki ihan kivaa vaik jossain(?) oliski remppa. Laitoi mieki vessan listat tänää paikallee. Kännis.
Vs: Juovuskissa!! Vessan remppaaminen on kivaa, on hauskaa istua tarpeillansa ja ihailla/inhota omien käsiensä jälkiä. Olen rempannut meidän molemmat vessat, TJukka