Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

Korkeelta ja kovaa: Oluttaa, oluttaa, lisää oluttaaaaaaaaa....

Bassoäänet mukaan: Nyt juon, nyt juon...

Eläköön viruksen mainostamat vuorotyöt ja ihmeelliset kännäyspäivät!!! Pakko pistää vähän Claptonia soimaan, pääsee paremmin fiiliksiin.

1. Akka perkele, anteeksi, siis rakas vaimoni kävi tossa mesoamassa jotain liian kovasta äänestä. Täytynee hiljentää tai lähteä jonnekin.

2. Minä kutsun ilmiötä naiseksi joka asuu meillä.....

3. Omenaviinietikkaa.

4. Taivuin painostuksen alla, musa meni hiljaiselle. Tässä on tietysti "vähän" selityksen makua, mutta kun tota kaljaa on vielä kaapissa ja vaimokin alkaa näyttää entistäkin kauniimmalta..

5. Aina voi vielä vetää mielessään ainakin:
    - Juon juon, minäpoika juon...

6. Minä tykkään ola kännissä, juon juon minäpoika juon tahdon heilua hulluna humalassa...

7. muista: ÄLÄ KERJÄÄ !!!

8. No täällä on taas pultsarit vetäny viinaa naamariin keskel viikkoo oikeen kiukulla sillä aikaa kun kunnon kansalaiset on ollu koko yön töis. Ihme porukkaa!! Miten te kehtaatte............

9. En tietenkään. Joku raja pitää sentään olla...

10. HOOUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!! I'M BACK !!!

11. Ai täällä siis pidetään nää Mosan Kansantanssiryhmän pikkujoulut.. olinkin kuulevinani tuulipukujen kahinaa ja tarralenkkareiden rapinaa sisään tullessani....

12. SUUS KII SOPPALUU

13. '
    Maukas kuin soppaluu...hmmmmm

14. Minusta kyllä kuulosti niinku olis sauvat kolissu ovenpieliin

15. Tartteeko sun sitten jättää niitä sauvojas pitkin poikin eteistä... pidetään se sauvat siististi siellä ulkona ni ei tällaiset viattomat etelän lapsoset niihin kopastuis...

16. Ai siihen samaan riviin missä...

17. Juu siihen samaan missä Mosan tanhuryhmä pitää omiaan...

18. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kuulkaas poijjaat. Minä varotan varsinki näitä holgalaisia. Kohta on Holga mullaki käes ja sen jälkeen vapiskaa.... Leikki alkakoon!

19. Jestas............