Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

  1. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Juovuskissa!!

    Olisi se, mutta aamulla varhain liikkeelle kiirus on... Higg
     
  2. Vs: Juovuskissa!!

    Juu juu, aikaisin liikenteeseen. Tänäkin aamuna se oli minä, joka nousi seiskan pintaan lapsille aamupalaa laittamaan ja hyysäämään, kun emäntä jäi petiin makoilemaan.

    No, sillä on flunssaa, joten se sallittakoon hänelle. Mun "flunnsaepisodi" on kestänyt noin kolme viikkoa ja olo tuntuu nyt normalisoituneen kohtuullisesti. Emäntä ja nuorempi tytär oli tänään kuumeessa, mutta huominen kertoo homman laadusta enemmän.

    Ei se viina pahaa tee, jos ei liikoja ota. Siis kapulamielessä. Krapula on amatöörin merkki.


    -Sale
     
  3. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Mites ammatilainen hoitaa tän pienen pienen lieve ilmiön? Lähteekö heti aamusta parilla vai??
     
  4. Vs: Juovuskissa!!

    Ei, kun lopettaa ryystämisen ajoissa.

    Loivarit on tosiamatöörihommaa.


    -Sale
     
  5. Est

    Est Well-Known Member

    17 237
    1 840
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Ja höpön höpö ...


    Intiaanipäällikkö Kuohitseva Strutsi

    ( Hänestä ei ole kuin tämä yksi kuva, valitettavasti, ja se on peijakkaan tärähtänyt, syynä sekä kuvaajan että päällikönkin darra. Mutta taatusti ammattilaisia  -lajeissansa- molemmat - kuitenkin ! )

    Ps. Ainoastaan amatöörit mainostavat olevansa juopottelun ammattilaisia, oikeille proodeekuille riittää Wiina. Ne ei höpäjä turhia.

    - Erska
     
  6. Vs: Juovuskissa!!

    Sitt ei oo hätää ku meikku on aina jotenki sympatiseerannu loiventamista ;)

    Mut kyllä täytyy sanoo että ainakin mun mielestä pämppäämisen parhaita hetkiä on tokan ja kolmannen päivän käynnistys. Kun orastavan kankkusen taittaa tukevalla, suolaisella ja rasvaisella "aamiaisella", bloodymaryllä ja parilla isolla kylmällä oluella.

    Isku on syvä, ei vain syöksykierre korjattu vaakaan vaan hetkessä ollaan jo jyrkässä nousussa. Jos ajattelee että eka päivänä noilla annoksilla saa kiksit ni tokapäivänä se on sama mutta ihanku olis joku 2x tai 3x, siis samalla se kitkuttelu loppuu ja onki hyvä edesvastuuton etumatka kaikkeen/kaikkiin.

    Mut kakkospäivä on hyvä, kolmonen ok mut sit se ei enää popita, sit pitää alkaa kärsii muuten hävii kontrasti.

    Tajuuttekste, ette varmaan mä haen lisää kaltsua ;)

    V-MS
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    No ei se mitään,juon silti.. pari vain.. bisseä ja fotaria
     
  8. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Kyl mä tajuun, muistissa veläkin Kotkan meripäivät ja viiden päivän ränni, mä kans haen olut.
     
  9. AndyCapp

    AndyCapp Well-Known Member

    3 561
    159
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Jaa enpä tiedä, tuntuu et just noi proot on just parhaita höpöttämään menneiden päivien sankari tarinoista.
     
  10. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Huh.. toivotaan ettei tarvi proo-linjalle mennä.. :D
     
  11. Drinkkeri

    Drinkkeri Member

    466
    24
    18
    Vs: Juovuskissa!!

    Nyt on mistaar kännissä, pulikunto heikko koska vasta kuudes pintti menossa. Seuraavaksi reportaasia SUOMALAISISTA METSIEN MIEHISTÄ.
     
  12. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
  13. Vs: Juovuskissa!!

    Haa, pienessä pierussa pääsee saunaan naisseurassa... eikä edes omassa naisseurassa vaan tuurilla ihan puolitutussa    ;D
     
  14. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    ja vielä ehtii foorumille??
     
  15. Vs: Juovuskissa!!

    Joo, kun ei pidä kiirettä  ;D
     
  16. Vs: Juovuskissa!!

    Kato pitää olla prioriteettejä. Laukku > alastomat puolitutut naiset.
     
  17. Vs: Juovuskissa!!

    "Ottaakaas neidit vähän , pitää käydä tossa koneella kehumassa" :))
     
  18. Vs: Juovuskissa!!

    Tälle illalle ohjelmassa rommivetoista flunssantorjuntaa... kaksi lekaa Martinique-merkkistä varattuna. Eihän sitä toki muuten, mutta nuorempi tenava tuossa alkuviikon sairasteli ja emäntään nosti eilisiltana kuumeen ihan ykskaks. Saas nähdä, kuinka äijän käy  ;D
     
  19. Vs: Juovuskissa!!

    .