Älä sinä kun toinen nauttii oluesta. Kyllä se on salmiakki joka kaiken juotavan kans kelpaa. Suklaa ei niinkään.
Saatanan irkki!! Mee ite. Enkä ees tiiä miten sinne pääsee eikä oo kovin paljo tarvettakaan. Täs on ihan tarpeeks irkkui mulle. Ite oot vaan kateellinen kun et voi hönötellä keskel viikkoo ja päivää. Niin niin ja nyt hukkasin johtoajatuksen. Mitäs mun nyt piti taas laittaa soimaan....
Sama vika Täs on ihan tarpeeks irkkui mulle. Ite oot vaan kateellinen kun et voi hönötellä keskel viikkoo ja päivää....[/quote] Pakko myöntää...
Löytyyhän se totuuskin sieltä. Ite en sit taas pääse oikein viikonloppusin törpöttelee, ehkä tosi harvoin. Oikeestaan sil ei oo mitään välii millo sitä juopottelee kun kaikki päivät on suunnilleen samanlaisii enkä oo menos baariinkaan.
No en ihan käyny. En osaa vieläkää. Banaaneja kaikille vaan niin saadaan joku roti tähän julkidokailuun. Eikä tätä rojuketjuu eikä tähän osallistuvii voi hedelmöittää banaanil kun perustin tän just tätä tyhjänpäiväsyyttä varten. Hahhahhaa, siitäs saitte! Saakeli kun hämmästyttää toi tyhjien pullojen määrä tuol pullokaapis. Ite en oo ainakaa tuonu kun täysii pulloja! Pitäsköhän noi viedä takas kauppaan ja vaihtaa täysinäisiks. Oikeesti tätä homaa on alettava seuraamaan nyt. Täs talos asuu kyl sellanen vanhempi herra, joka nappailee aika tiheesti. Seköhän noita tyhjii tänne kantaa salaa kun ollaa ite pois. Perkeleen äijä!
Päk, käytii kaupas. Ihan paska vaihtoarvo tollasel käytetyl pullol, tarviskohan myydä johkuu suoraa ilman mitää välikäsii. Hei mut otin lemmikin kaupast, mäyräkoiran!! Aika kiva. Saa nähä miten ton kans pärjää viel tänää..... Teemulle tost linkist sen verran, että jos oikeesti haluut siistii voorumii tän ketjun osalta niin sano ihmees. Ei tää löpinä oo mulle mitenkää tärkeetä ja tuskin muillekaan. Eikä nyt millään vittuilul eikä muutenkaa vaan ihan yleisen ulkoasun kannalta.
Lisää kulinaristisii kokemuksii ja hämmennystä. Ootteko koskaa maistellu kylmii nakkeja ja keskikaljaa, täs tapaukses merkkiä HIFK, yhtäaikaa ja keskenää? Aika erikoista, mut ihan hyvää. Ryynimakkara on vissii jo ikivanha keksintö, mut mulla onkin nyt uus juttu. Sillee, että murskaa omast mielest sopivan määrän vaik just näit HK:n nakkeja keskikaljan sekaan ja vetää naamariin. Mahashan ne menee kuitenki sekasin. Oisko tää nyt sit vaikka ryynikaljaa. En oo vielä niin kännis, että uskaltaisin kokeilla mut aika näyttää. Sitäpaitti äiskä pitää saada maate ensin. Jos se näkee sen touhun niin eipä tuu joulupukkii eikä suurta kurpitsaa.
"Minä oon juonu niin paljo viinaa, etten nää tien keskiviivaa" -Sleepy Sleepers- No mitäs tänne? Kepulit. Kaikki on paennu irlantiin tai vai mikä ihmeen irkku vai mikähä sen ikiin olikaa. Kaikki ansoi teille kyhätääki. Ei se mitn, plokia pukkaa.
Jestas, nyt kun tätä kaljaa on juotu näinkin paljon ,älkääkysykökuinkapaljon, niin oisko mun nyt oikee hetki ostaa Leica ja alkaa keulittelee. Kattelin viel tähän kännin nupiks Kaurismäen Calamari Unionin. Se on aina vaan hyvä ja kännis paranee. Sitäpaitti ne pari biisii villitti minut kitaran varteen. Arvaiskohan tähän aikaa yöstä pistää styrkkarin vipusia asentoon ääretön kerrostalos. Joku saattaa aamul huomauttaa jos irrotan parit soinnut yöhön........ Hyvää yötä, Frank.
No minähän dokailen millon sattuu, vuorotyön etuja. Ja vaan sillon kun poika ei oo kotona. Miks mun pitää ilmottaa jos/kun tuun Hesaan? Aikooko GF mahtollisesti tappaa minut?
NOP Vaikutat asialinjan kaverilta etkä miltään teiniprinssiajattelijalta joka on huolissaan maailman rauhasta ja nälänhädästä. Vois vaika kekkkuloida kimpassa. vaika luulemn että onnistuis molemmilta selvinkinpäin. Sitöäpaitsi mä en halua koskaan ketään satuttaa
Ahaa, tätä vähän pelkäsinkin. Voihan olla, että kun meidän viisaat päät lyö yhteen niin siinä ei kaatuu enää yks eikä kaks pilvenpiirtäjää. Hallitus varmaan kaatuu. Aika harvakseltaan on ollu asiaa sinne yleensä, mut eihän sitä koskaan tiiä.....
Saatais ainakin jotain aikaseksi. Ja varmaan ihan oikeita uutisiakin naitvissin ja muun ei uutisen rinnalle
Mut arvaako sitä tapaamista tääl julkistaa kun joku Supo tai Stasi kyttää tätä palstaa ja ihan vaan meidän takii? Ei välttämättä ehditä aiheuttaa uutisarvoja ennenku meidät on talletettu johkii luolaa.
Vitun irkkaajhat!! Tajuatteko!!! Nyt on vapaata ja nyyyt vedeetään jo jatketta saunakaljan päälle. Jeltsiniä... vai mitä vittua tää on.