Vs: Juovuskissa!! jaaha, emännän pitää levätä, kissat sekaisin kun on pienellä naaraskissalla ilmeisesti alkoi juoksut. Kissat juoksee ja huutaa, emäntä huutaa, pakko vahtia mutta pitäisi mennä nukkumaankin kuulemma, en mä tiedä... Yksi vielä.
Vs: Juovuskissa!! Tällä viikolla en ota tippaakaan. Oltiin viime viikolla poikaporukalla sekä kalastamassa että "kalastamassa".
Vs: Juovuskissa!! No jaa, huomenna ei ole kiire minnekään, joten suoritan flunssantorjuntaa kuuman veden ja strohin kanssa... edelleen
Vs: Juovuskissa!! Ron Metusalem + Singleton 12v + Laphroaig 10v + viikon kuumeilu = eeppisen voiton ainekset.
Vs: Juovuskissa!! se oli silloin, nyt on nyt... cutty sark puolivälissä. Tuli käytyä Vesa-Matti Loirin konsertissa ja ihan vaan pienet sille ;D
Vs: Juovuskissa!! Ai v....u tänään voi mennä myöhään, on semmonen fiilis. Huomenna loivennusta, nyt on katastrofin ainekset ilmassa... Mä oon kokeillu punkkua, calvadosta, olutta, nyt jackdanielsia ja ilta jtakunee oluen merkeissä Plunssaan mulla on huippulääke: kuumennetaan iso muki, puolilleen vahvaa kuumaa teetä, sit paljon brandyä, mieluiten metaxaa, paljon hinajaa ja reilusti munkkitippoja. Vedetään nenänkautta henkeen niin kauan kun tipoista irtoo äkryä, sit pämpätään loput, plunnsa on kaput. Jos ei ekalla ni tokalla mukilla kunhan on vahvaa ja kuumaa. Tai ei sitä ainakaan huomaa... V-MS
Vs: Juovuskissa!! No nih. Konootti on kävelytetty ja sit olis tarjolla sähkötöitä ja matonpesua. Illalla ehti vielä moneen ja aamullakin. ***Country Dick Montana***
Vs: Juovuskissa!! HyväonHyväon, myönnetään!!!! Mut tollasesta on jo vuosii aikaa. Nyt taas muutama iltatömpsy...... :
Vs: Juovuskissa!! Mee ny kuitee kattomaa, varmuuden vuoks. Sitäpaitsi täs alkas olla paarimiittinki ajat etkä oo tehny mitää senkää asian etee. Tää on aina tällästä sun kans. Tarkotit varmaa parii laatikkoo?