Vs: Juovuskissa!! Ei puutu enää ku rummut ja syntikka. Tai ei se syntikka niin välttämätön oo, mut voisin pimputella sitä jos löytyy lisää kitaristeja.
Vs: Juovuskissa!! Syntikasta tuli mieleen ysäri.. ja ysäristä.. Parasta ennen @ yleX .. kannattaa kuunnella
Vs: Juovuskissa!! Mä voin kyllä samalla soittaa basaria ja hihattia jaloilla pum tsi pum tsi pum tsissi pum tissi jne. Voin myös mölytä jotain... T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Jos tulette bändinne kans mun pihalle ni takaan että toi vaimo rupee soittamaan kaulimella kalloja.. Se ei ymmärrä oluen eikä musisoinnin päälle mitään.
Vs: Juovuskissa!! Et voi, karvakuono laulaa. Ysäristä puheenollen; Ei ne syntsat sinne jääny. Niitä on vaan opittu käyttää hillitymmin:
Vs: Juovuskissa!! Voi voi..ei hyvää vaimoa,eikä hyvää laulajaa voi pistää vaihtoo.. kattokaa nyt mitä kävi van halenille, lee roth lähti..
Vs: Juovuskissa!! Ensinnäkää se ei oo pändinne vaan pändimme. Oot juhlavasti osa sitä. Vaimoja ei oo kuunneltu muutenkaa kovin tarkasti humalispäissään, joten tästäkää tuskin kehittyy mitää sen suurempaa onkelmaa. Sitäpaitsi oon taitava sytyttää kaulimia palamaan.
Vs: Juovuskissa!! En. Enkä ihan heti vaihdakaan, ihan hyvä vaimo se on tosta pikku viasta huolimatta. Enkä muuten laula vieläkään.
Vs: Juovuskissa!! Ei sitä lauluksi vois kutsua vaikka jotain ääntä tuliskin... enkä muuten edes ääntelekään.
Vs: Juovuskissa!! Eiks meiän pitäny juoda sitä kaljaa eikä turista musiikista? Mitäs hittoa te oikeen sekoilette? Taidatte olla kaikki ihan kännissä!