Vs: Juovuskissa!! Moraa(lia) saa tai ainaki sai myös keltaperäsenä. Paskojahan ne on, mut rikostilastoihin nähden molemmat toimii hintaasa nähden varsin hyvin. ;D
Vs: Juovuskissa!! Kaikki mun puukahvaiset morat förattiin kun olin vielä duunissa byggilla - ja siitä on aikaa Muutama Marttiini löytyis vielä ja sitten "käsityöveitsiä", pari miekkaa ja kirveitäkin muutamia jne... Kai niilläkin voi maailmaa parannella ?
Vs: Juovuskissa!! Kyllähän kirveellä on selvitetty, ja selvitetään varmaan vastakin, monta asiaa. Jos vaan kirveen käyttäjällä on krediittii.
Vs: Juovuskissa!! Ois kiinnostavaa olla kärpäsenä katossa kun olet kankkusessa yksin kotona ja selkää alkaa kutittamaan vietävästi. :
Vs: Juovuskissa!! Saunavihtanakin nippu kirveitä. Löylyvodana jäteöljyä. Iltapalana naapurit. - Erska
Vs: Juovuskissa!! Kiitos kannatuksesta. Puolue, sikäli ku se enää uudellee nousee, tulee muistamaan. Vähintää ilta-epistolassa..
Vs: Juovuskissa!! Ok, mä moralisoin vain siksi että join kaiken jo eilen. Ja nyt ei ole mitään jäljellä litkittäväksi (Paitsi teetä). Pitäkää hauskaa - senkin juopot ! - Katkera Tuhlari
Vs: Juovuskissa!! Tsemppiä. Kyä se siitä lähtee! Kolmas, ja viimeistään kolmaskymmeneshsh kerta kertoo totuuden. Ehkä. ;D Hiksh!
Vs: Juovuskissa!! Viime viikonloppuna kuljin etelä-helsingin ohi (mennessä ja tullessa), tai itseasiassa pikkasen etelämmässäkin. Joten ei ne heti lopu. Toisaalta... jotenkin kesän jälkeen kulutuskin on vähentyny. Olenkohan tulossa kipeeksi. edittii taas... latasin kaks sormellista lasiin.
Vs: Juovuskissa!! Terve taas juoppo kaverit, puol pulloo kossuu iloon ja suruun menny.. Muija lähti Thaimaahan ja tein löytöjä Mäntsälästä.. mutta kumpi on surua ja iloa..