Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

  1. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Ei maistu :( Viime viikonloppuna join kaks pulloa olutta perjantaina ja nyt vois ehkä ottaa yhden viskin. Liikaa tekemistä viikonloppuna tän saitin kanssa ;)
     
  2. Vs: Juovuskissa!!

    Kyllä maistuu. Neljä välilehteä auki, ja juttua menossa laidasta laitaan... vasta yksi pieni viskileka tyhjänä, ja toinen oottelee vuoroaan
     
  3. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Pieni = alle litran pullo  8) :eek:
     
  4. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Mitäs ---lvettiä? Onkos tänään jotkut tupeewaare-bileet jossain?
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Jos tänään sit ottais... Eilen tuli otettua lasiin 4cl Black Ram nimistä viskiä ja ekan siemauksen jälkeen toi lensi lavuaariin. Bulgarialaista kamaa, maku oli lievästi sanottuna pistävä. 
     
  6. Vs: Juovuskissa!!

    Jääkaapissa muutama belgialainen Duvel olut. Aika maistuvaa jöötiä ja on sitä kumipamppuefektiäkin ihan kivasti.
     
  7. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 710
    59
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Aika juovuksissa.. oon ihan jumissa parin mablon antaman linkin kanssa ja päivystän josko löytäisin Canon P rungon jostain..
     
  8. Vs: Juovuskissa!!

    Vau!

    Mahtavaa että on muitakin jotka hiffaa että nää ikiwanhat canonit on oikeasti hyviä vehkeitä.

    Tsekkaas jshki tää: http://is.gd/3c8cC

    Mä maksoin mun canon 50mm/1.4 linssistä melkein yhtä paljon kuin tuon koko setin hinta. Eikä kaduta hetkeäkään.
     
  9. Vs: Juovuskissa!!

    She on hjuva et on pieniä asioita et ei kaduta, isot on niin vaikeita.

    Noista pistävistä juomista sen verran et mulla oli jotain halpaa brandyä joskus ja siitä tuli heti kumma ahdistava tunne sisälmyksiin, jotenkin kumma ku maisto vähänki ja yhdestä kreikkalaisesta oudosta juomasta (ai vidy se taiski olla ouzo) jonka kaveri toi tuli ihan sama juttu, molemmat jäi juomatta. Oisko poltto jääny vähä vaiheeseen tms.

    V-MS
     
  10. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Kuvia ja kaljaa.. kohtuu mukava yhdistelmä aina perjantai iltaisin..
     
  11. Vs: Juovuskissa!!

    The Vorrester family´s here!!

    Ja aamul kuvaamaa........  :-\
     
  12. Est

    Est Well-Known Member

    17 241
    1 841
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Aina te sen alkoholin kans...
     
  13. Vs: Juovuskissa!!

    Et Ernesti viittis nyt. En oo ottanu ku vasta viimeks enkä ota seuraavaks ku vasta ens kerral. Enkä nyttekää ota mahottomastee(?) ku huomeen pitää mennä kuvaa.
     
  14. Est

    Est Well-Known Member

    17 241
    1 841
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Oolrait - mäen en viitikkää jatkaa piipitystä.

    - Olin vaan vähäsen huolissani et miten ne maksat ja aivot ja muut elimet, kun aina sitä kuningas alkkohoolia kiskotaan kaksin kourin ...

    J A T K A K A A  !


    - Ernesti Hymiöway :{
     
  15. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    noniinotetaastaas.hörps.
     
  16. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    heii osaan fotaroida kännissä osa 20
     
  17. Vs: Juovuskissa!!

    Älä ny, kyl alkoholifanit välil kritiikkii tarviikin. Kuhan et isäks ala.
     
  18. Est

    Est Well-Known Member

    17 241
    1 841
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Mä oon jo faija - mut en, viissiin, sun faijas ...

    Bat, oukkidoukki ... sitä mä vaan, siis, että onko sitä aina ihan pakko, joka ainoa persjantai vetää kännit ?
    Emmä tuomitse -ollenkaan, tietenkään- mä vaan hiukan moralisoin.

    Alkoholi on Paha asia.
    - Ernesti Hymiöway :[)
     
  19. Vs: Juovuskissa!!

    Ei kai se pakollista perjantaisin oo, yleensä oon kännis ihan muina päiviin. Työn suomista iloista johtuen. Mut nyt kävi näin.
    Eikä siinä mitää jos moralisoidaan, kyl tääl moraa tarvis yks sun toinen....
     
  20. Vs: Juovuskissa!!

    Mora, ja pyh. Niitä aitoja vanhoja puu/punakahvaisia morapuukkoja ei saa enää mistään ja noita nykyisiä ei käytä kuin ammattitaidottomat tunarit toisten telomiseen. Jos kuka tarvitsee kunnon puukkoa, niin allekirjoittanut voi sellaisia kasata kohtuullisella hinnalla... jos nyt tuollainen +100.- lasketaan käsityöstä kohtuulliseksi  ;D
    Vaan, hohhoijjaa... ensimmäinen viskileka lähenee loppuaan ja toisen taidan säästää huomiseksi