Vs: Juovuskissa!! Juovukkeessa en ajatellut olla, mutta pari lasillista viiniä tulee menemään vielä tässä illan aikana ennen nukkumaan menoa.
Vs: Juovuskissa!! Hotelli Vaakunan sauna.... poreallas, pari misua.... Budvaria, single malt whiskyä.... nyt näyttää, että saattaa menennä kännin puolelle....
Vs: Juovuskissa!! Vaikka olen vannoutunut askeetti ja nautintojen vastustaja - aion korkata pikku pullon tsekkiläistä olutta tänään. Olen sen ansainnut - olen saavuttanut -nimittäin- juuri viidennnetoista limanuljaskamestaristason parapsyykkisen ritarikunnan synkistelylooshissa. Tai sitten en ... Kohta PULLO AUKEAA !!! Ja ihana raikas NAUTINTO virtaa kuplivana sisustaani. Aah. Elo on ihanaa. Tänään oli hyvä päivä - eikä se edes ole vielä ohi ! Erska (nauttii...)
Vs: Juovuskissa!! Anoppi tuli viikoksi kylään, PITÄNEE AVATA PULLOT JA RYYPÄTÄ HIEMAN!!!!!!!!!!!!!!! t jukkS
Vs: Juovuskissa!! Aika paha... olla juovuksissa viikko. Vai lähteekse jo aikasemmin, jos oot kovastikkin juovukkeessa ??
Vs: Juovuskissa!! Kyllä mulle ilta riittää, vaimoa kaljantuonnista pitää kiittää. Kovin oon eessä päivää monta, pieru tulee, haisee sonta. Kova risti tämä vierailu on kantaa, ennemmin lapioisin santaa. Pakko tässä on jaksaa, tätä samaa paskaa. T Jukka 'poet'
Vs: Juovuskissa!! Annahan Jukkiksen runoilla, tiedä vaikka se tekis siitä biisin ja kuten kunnon muusikko, se on sillon juovukkeessa, eli just kuten tässä ketjussa pitääkin olla. Itse avasin just olusen ja kohta avaan toisen.
Vs: Juovuskissa!! Hyvä Virus !!! Nimenomaan - NIIN !!! Juuri äsken Helsingissä, PÄÄkaupungissa : Minä ja NELJÄ pulloa suussain - samaan aikaan valuttamassa ihanaa nautintoansa sisälleni !!! AIVAN IHANAA !!! - ERSKA !!!
Vs: Juovuskissa!! Hyvä poijat! Minäkin siirryn tämän pullon myötä toiselle kymmenluvulle... Lallallalalallei
Vs: Juovuskissa!! Runoilkaa... Eiks tää ollu valokuvausvoorumi? Multa tulee spektaakkeli ihan pikapuoliin. Hold on!!
Vs: Juovuskissa!! Mikä pakkeli? Nytkö tää onkin jo menny valokuvauksesta runojen kautta remontointiin? Hitto ku vaihtuu tiuhaan. Otetaas vaikka sille!
Vs: Juovuskissa!! No ei sentää siellä. Otettasko kaljat oikee porukal? Ja simolaattorille sitä punasta.