Vs: Juovuskissa!! Eilen oli ystävien häät.. taidan olla vieläki tuiterissa.. Melkein hukkasin hääkuvatkin,mutta kaippa ne josain läppärin syövereissä on..
Vs: Juovuskissa!! köh... otin pienet, oli jä(ä)miä jääkaapissa...ja kaivoin kitaran esille...ja aurinko tuli esille...nyt on kaikki loppu, siis juomat...lähes mut ne on liian hienoja päivähutikan aineiks...ehkä rämpyttelen vielä vähä ja lähden sit ulos...niin mä teenki...ehkä pari kolme, kymmenen on ihan maximi.... V-MS
Vs: Juovuskissa!! Kunnon mies(?). Juopottelu on hyvä alottaa viimestää tähän aikaa. Otanki tosta <COLOR color="blue"]Vorresterin</COLOR>.
Vs: Juovuskissa!! Jep, kävin työpaikkahaastattelun kunniaksi hakemassa pullon aivan ihastuttavaa valkoviiniä. Naminam, Gran Vina Sol, espanjalaista, aivan ihanaa!
Vs: Juovuskissa!! Hyvä alku työuralle, heti haastattelun jälkeen vinettoa... ;D Jälleen kerran toivoisin että olisin "ämpäripäissäni"
Vs: Juovuskissa!! Ei hyvä, en oo nukkunu enkä syöny kahteen viikkoon. Karmiva ressi mut hyvä laihari.
Vs: Juovuskissa!! Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi otinko liikaa kuppia, nyt jomottaa nuppia? Voi mua poloa, olo on yhtä Joloa! No hätä moinen, tuoss' tuleekin toinen V-MS