Vs: Juovuskissa!! Mitäs helvettii!? Eikös kaikki puolueen jäsenet oo tervetulleita tuollaisiin kokouksiin? Ainakin tarjoilu vaikuttais ihan puoluekokouksen agendalta lainatulta. Osoitetta ja kellonaikaa tulemaan vaan, stana!
Vs: Juovuskissa!! "Lainaus" . . . kossua välihuikaksi (on nyt maitopurkissa pakastimessa muuttumassa kulmikkaaksi),... Ei mulla ikuna ole kossu muuttunut kulmikkaaksi, ei edes sievästi palava pontikka. Joku on blandannut sun kossus salaa tai sit oot itse jo kulmikkaassa kunnossa. Kuten itse ehkä onnelisisti . . .joskus /jagman
Vs: Juovuskissa!! Olen nähnyt kossuun muodostuvan jäähilettä kun sitä on pidetty talvella lapissa pari päivää ulkona "jäähtymässä" mutta kunnolla jäätyvän en ole nähnyt sen koskaan. Jotain blandattua tavaraa taitaa siellä maitopurkissa hölskyä jos kulmikkaaksi muuttuu.
Vs: Juovuskissa!! älä itke ritke vorresteri, kyllä sillä mallilla oli ee pilleri... kouvola city, here i am..
Vs: Juovuskissa!! Noh, just ekan sain juotua.. kattoo jos tässä menis jossai..yhdelle kahdelle kolmelle...
Vs: Juovuskissa!! Puhuu kokemuksen syvä rintaääni. Jos en joutuisi olemaan töissä tienaamassa lapsille ruokaa, olisin varmaankin ainakin jonkinasteisessa juovukkeessa, tai ainakin pyrkimässä siihen.
Vs: Juovuskissa!! Harmillisia nuo lapset, estävät selvää sosiaalista toimintaa juop..valokuvaamisen parissa..
Vs: Juovuskissa!! Sama juttu, vielä huominen lomaa... harmittaa. Tosin se että loma loppuu. Vaikka onhan tätä kestäny jo tovi. Ja lasillinen italian punaista 'murheeseen'
Vs: Juovuskissa!! HALLOO VALOKUVAAJAT!!! Oon tehny teistä nyt rikosilmotuksen ku ette ymmärrä olla julkisesti poheemeja niinku pitäs. Paitsi muutamat. Repikääpä siitä. Alan kattelee sit vaik Pulkkisii DVD:ltä.
Vs: Juovuskissa!! tänään on hyvä päivä.. vielä oisi vapaata ja taidepaskaa photaroitavaksi..jos sitä illalla jotain ritkeä kurkusta kulauttelisi
Vs: Juovuskissa!! Taisin ilmaista tohkeissani itseäni vähän kulmikkaasti: siis pikkukosanderit on maitopurkista leikatuissa laatikoissa jotka on täytetty vedellä siten että vaan korkki sitten jää pilkistämään jääkuutiosta, tää on 100% varmasti jääkylmää sitten pöydässä Juma, kaik mäni ja vielä piti huikkaa naapurit rääppiäisiin ku meinas jäädä apetta...ja toki oli pro-vieras ja ei tullu tyhjin käsin, sitruunagrappaa ja mantelilikööriä vielä lisäks...huh. V-MS