......neljä, viis, kuus, seittemän ja kaheksan. Noh, elokuva meni. Ja pojat linnaan. Kumma juttu kun kun tavallinen kehno vie vähän rahaa kassasta niin nakki viuhuu että kypärää tarttee, mutta kun suuri poliitikko huijaa kaikilta kaiken niin tarvitaan vaan toisen poliitikon allekirjoitus ettei oikeesti mitään ihmeellistä oo tapahtunu ja kaikki on taas hyvin. Kansa maksaa mielellään. Mutta mitäpä minä politiikasta tajuan. Oikeestaan helppoo olla ihan tavallinen duunari ja vittuilla pomoille.
Vissii kakstoista........ yks, kaks, kolme, hevosenpää, neljä ja aika monta. Täs kohtaako tän pitäs alkaa tuntuu? Pikkusen tuntuu kyllä. Hoijaa, mitenkähän mun käy täs tsätis kun mamman pitäs päästä kohta maate eikä se kestä tätä naksutteluu. Pitäskö tää koko holkkisarja viskata olkkarii rapisemaa.
ööööööö, jotain viistoista. Multa meni lasku sekasin kun äiskä keräs pullot pöydältä pois. Mun helmitaulu on rikottu!!!!! Perkele. Kumma juttu, että kun minä kirjotan tähän rimpsuun niin yleensä kukaan ei sano mitään. Muttapa jos joku muu rustailee niin jopa riittää kommentteja. Arvatkaapas mitä? Ei paljon kiinnosta, kuhan totesin vaan. Suostun olemaan epäsuosittu henkilö.
Eipä ollu kovin hääppöstä krapulaa edes. En tiiä tosta Jamesonistakaan ku en oo oikein viskin ystävä. Pe tai la olis kyllä varmaan parempi päivä möykätä, mutta kun työmaa ei vissiin pyöri just sillon mitenkään ilman minua. Täytyy oikein ihmetellä kun siellä pitäs hapantua melkein joka viikonloppu.
Vai että taas sitä vaan hörpötellään. Meikä siemailee appeltsiinimehua ja napostelee vaan sukulaatia =) Jospa tuota kattelis täsä jonku DVD:kin samalla... Eipähän ainakaan oo aamulla kamala kapula ;-)
En tiiä.... taitaa tulla nou kän duu. Lauantaina olis päivystys 06-18 ja sunnuntaina sit taas iltasella töihin. Ei siihen sovi kristillisesti kännii oikee mihkää välii.
Ellei virus niin käynks mä? Tosin ihan puhtaasti ryypätä en lupaa. Valkoviiniä lasi, otan heti kun pääsen kaupasta kotiin...
Tipaton kausi ja ajattelin seistä puheideni takana. Mut kännää sä niin me muut katellaan Edit: katoppa ei tarttekaan Helin yksikseen ryypätä.
Heli peru mä sain pakit se ryyppää vaan Adminien kanssa. No kiva ku saa seuraa ei kai nimi miestä pahenna
15.10 on raskas päivä...kait. Joten sit siin joutuu keventämään iltaa kohden...kait. Mukana ollaan, kuten nytkin