Vs: Juovuskissa!! Se on Ernesti hyvä silläviisii, et mikää asia oo niin huonosti, etteikö sitä sais sotkettuu/pahennettuu lisää juopottelemal. Anna mennä vaan, vejä oikee kunnon resetti.
Vs: Juovuskissa!! Kaljaa on kiva kuvata kaljapäissää. Eikäkö oon alottanu uuven perinteen itelleni tähän aiheesee. Oon sairastunu tähä kuvaamisee sillee, et jotain pitäs saaha kuvattuu koko ajan tai vähintää vähän välii. Humalissaa sitä keksii kaikenlaist pölöjää mitä ei välttämättä tarvi laittaa kuvapuolelle. Näitä huuhteluveden viemii aiheesee liittyvii kuvii voi mun mielest julkasta täs. Valokuvaamisen ja juopottelun ei tarvi olla yhtää vakavaa.
Vs: Juovuskissa!! Oot aivan oikeessa, paitsi että juopottelu on kyllä vakava asia. Vaikkei juopotellessa vakavana tartte olla. Ohessa sitte kans se peräänkuulutettu toriste. <SIZE size="360"]RÖYH!</SIZE>
Vs: Juovuskissa!! mutta en jaksa kuvata.. noh, kuvitelkaa että olen rikas ja juon sitä jotain halvatun munkki olutta.. 100e/pullo.. tjsp...
Vs: Juovuskissa!! "Älä itke ritke vorresteri..." sitten unohdin sanat.. virus, lauantain ollaan vaan sä/mä ja karva..
Vs: Juovuskissa!! Eii riipu..eikä roiku.. jotain iltapäivällä.. toinen ritke.. eversin join tosin eka..
Vs: Juovuskissa!! Tää viittaus osuu likelle rikimarttinii. Jos syyllinen nyt onkin rikimarttiini niin katkon siltä ja sen kavereiks tunnustautuvilta kaikki raajat joka ikisen luun. Se marttiini on niin vitun kuvottava jätkä ja ihan paska laulajaki.