Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

    Vs: Juovuskissa!!

    "Huikka ja kuva" -miitti tulos? Onneks olen töissä viikonloppuna, tommosesta miitistä tulee aivan karsea olo seuraavana aamuna, tai ainakin viimeksi tuli. Koettakaa sit olla hukkaamatta itteänne tai kalustoanne tän mahtavan kaupunkimme suunnattoman suureen keskuspuistoon, sinne on moni eksynyt kun ei ole ollut tarkkana.
     
  1. Vs: Juovuskissa!!

    Meil ei oo mitää hätää tän suhteen. Mulla on tuttui poliisis ja pelastuslaitokses ja ne pitää kyl huolen meistä.
     
  2. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Kai sitä pari euroo jostain taikoo, kun on palkkapäivä tulossa..
    Ihan huikka ja kuva miittiin sentään pääsee, koska se vaatii enemmän rahaa kunnon baari kierroksineen. Kaljan tissuttelu puistossa on halvempaa :D
     
  3. Vs: Juovuskissa!!

    Lasketaas....

    Huikka ja kuva: 24 harkittuu ruutuu/muutama tunti/loota kaljaa=20e. Lasku sekasin, perkele!! Loota kaljaa keskuspuistos ja tiimoil alkaen puoliltpäivin. Kustannus n. kakskyt ee. Melko dna:ta. Mitäs mun piti sanoo.......?
     
  4. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    se on kuitenki alle euron bisse.. vrt tuoppeja jos samanmoise..

    asiaan liittyen..
    www.kuvalauta.fi
     
  5. Vs: Juovuskissa!!

    Voinko elää siin toivos et nään oikeesti ekan juopuneen kotkalaisen?
     
  6. Topi

    Topi Active Member

    899
    190
    43
    Vs: Juovuskissa!!

    Kas, rouva kokoustaa Kuvolaxissa (Kouvola ruotsiksi) laustaina ehtooviideltä alkaen.

    Jos kyseinen kaliaa&kameroita-tapaus on tuolloin, voisin tuppautua kuskiksi ja käydä kuvaamassa vilmikameralla vilmin loppuun juopuneista puistokaliajuopottelijoista tai jotain. Itse en tosin tuolloin pääse mehevän mallasjuoman makuun, kuskina kun olen.

    Hä?

    -Topi Kuusinen
     
  7. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Mä kerron heti, kun kuulen mitä tuo kaverin vaimo tuumaa. Siihen ajatukseen jäimme, jos lupa tulee niin siellä sitten.. jos ei niin..no..jotain muuta sitten.

    Normisti neito juopuisi seurassamme, mutta viikonlopputyöt haittaavat osallistumista. Mikä on harmi,koska hän on myös kykenevä malli.
     
  8. Vs: Juovuskissa!!

    Pöh. Perinteisesti huikka ja kuva -miitti Kouvolan alueella pidetään jossakin ihan muualla kuin baareissa. Edellisellä reissulla, johon tuossa aiemmin viittasin, olimme muistaakseni jonkun lammen rannalla keskellä korpea aiheuttamassa pahennusta grillaamaan ja uimaan tulleiden naispuolisten henkilöiden keskuudessa. Ihan varma asiasta en ole, muisti pätkii joiltakin osin, mutta olen kohtuu varma että sinä iltana en käynyt baarien lähelläkään.

    Laatikko kaljaa matkaan ja Jaakonpuistoon kameroita ulkoiluttamaan. (Keskuspuistossa on tällä hetkellä joku hemmetin teltta missä soi rokki ja sinne teitä ei päästetä laatikoittenne kanssa.)
     
  9. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Kouvola täältä tullaan! Lauantaina.. rock rock.. soitellaan päivältä tarkemmin, missä mennään.
     
  10. Vs: Juovuskissa!!

    Vaa eipä näy. Eikä kuulu ees. Pitäsköhän lähtä hipsii tonne sityn suuntaa. Marketista puuhalaatikko kainaloo ja johkuu puistoo istumaa muiten puistoporukoiten kans.....

     
  11. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Just pakkailen kamera kamoja ja odottelen herrasväeltä vastausta että millos saap koputella.
     
  12. mikk_

    mikk_ Member

    53
    0
    6
    Vs: Juovuskissa!!

    hik!
     
  13. Vs: Juovuskissa!!

    Koska minulla on osittain puutteellista sisäpirrititoa eilisillan kulkijoista seutukunnalla, joudun kohteliaimmin tiedustelemaan miten ilta puistossa sujui?
     
  14. Vs: Juovuskissa!!

    Hianostee!! Jussist ei ollu mihkää, mut mie mylläsin Arskan, Harrin, Esan, Hurtan ja Hotin kans. Ainakii. En muista ketä kaikkii muita siin oli. Mut osaat varmaan ite ynnäillä ketä saatto jäähä mainittematta.
     
  15. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Joo, myönnetään että olin astetta kovemmassa seurassa ;D

    Pari erää mölkkyä ja siirtymä grillin pariin. Virusta ei terassilla näkynyt, vaikka kutsut kävi.

    Eikä muuten noita ruoholänttejä voi puistoksi kutsua. Seuraavaksi isoon puistoon kotkaan ;D
     
  16. Jaakko

    Jaakko Active Member

    1 173
    10
    38
    Vs: Juovuskissa!!

    Hörps! Klunks!
     
  17. juhaa

    juhaa Active Member

    8 059
    2
    38
    Vs: Juovuskissa!!

    Korostan, minä EN ole juonut.
     
  18. Jaakko

    Jaakko Active Member

    1 173
    10
    38
    Vs: Juovuskissa!!

    Jos tarjous tehdään, nautin muutaman Sandelsin!
     
  19. Vs: Juovuskissa!!

    <SIZE size="150"]RROAAAAAAAAARRRRRR!!!</SIZE>