Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

    Vs: Juovuskissa!!

    kotikännit taas ja huamen pitäs jaksaa skatallekin kattelee, töihin pitäs kuiteski taskukamera saada.
     
  1. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vs: Juovuskissa!!

    Oli ajatuksena rentoutua... ja lääkitä tyhmää mukaflunssaa. Mut taas kerran sotkettiin suunitelmat.

    Nyt yömyssy ja zzz... aamulla messukeskukseen osastolle.
     
  2. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Kun nyt "Hillitön meno ja meininki" siirrettiin tähän jatkumoon, koen velvollisuudekseni ilmoittaa seuraavaa: Kysymys (mainitun otsakkeen alla) ei ollut alkoholin nauttimisesta - vaan kyse oli tästä skabaamisalttiudesta, joka on nostanut rumaa päätään näissä kuvioissa. Inhaan sellaista sähellystä. Rakastan rauhaa, hyvyyttä sekä oikeudenmukaisuutta.

    Itse en ole nauttinut tänään nk. kuningas alkkohoolia. Meinasin hieman lääkitä nuhaista olemustani sillä, mutta joinkin vain useita kupinsisältöjä lämmintä teetä.

    Osaan vaihtaa vaihteita ilman stimulanttejakin.

    Olen lahjakas IHMINEN. Luova. Komea. Sädehtivä. En ole aineiden orja.

    Ei häiritse mua siirrot, huomasin vain että "vastaukset" ovat nyt hassusti epäloogisessa, hyppelehtivässä, vaikkakin muutoin tavanmukaisesti laskevassa aikajanassa.


    Rakkaudella,
    Teidän Kaikkien
    - Herra SELVIS

    edit: En lukenut "Simoksen" tekstiä ennen tämän lähettämistä. Puhuin itse aiemmin omasta flunssastani, joka on ollut raju ja kuumeinen.
    Katsoin asialliseksi valaista tätä seikkaa. Maailma kun vaikuttaa nykyisin niin oudon kovalta, kylmältä ja brutaalilta.
    Elän pelossa.

    hui !
     
  3. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Hmmm joo huomasin muuten saman. Pitänee laittaa työlistalle toi liittämistyökalu + timestampit säätäminen, joku tossa kusee tällä hetkellä.
     
  4. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Tämä on ollut foorumin yhteisölle täysin selvää. Ja kuten missä tahansa organisaatiossa, "tukiorganisaatiot" ja moderaattorit tekevät hassuja asioita asioita seuraamatta ja asianosaisilta kysymättä.

    Huomaan hallinnon reaktiona olleen ajatuksia "liittämistyökalusta" ja "timestampista", joilla on vaikea nähdä olevan mitään yhteyttä mihinkään. Tai ehkä se johtuu juuri siitä asioiden epäsynkronista. Joka tapauksessa, asioita olisi yleensä syytä selittää päätöten ja viestinnän kohteille.
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Oh noes! Ja *kyynel*

    Suomennetaan nyt niillekin joilta jäi foorumin huippuhetket näkemättä sinä aikana kun tuo Est:n ketju eli omaa elämäänsä: yhdistin "Hillitön meno ja meininki" nimisen aiheen tähän juovuskissa-ketjuun ja samalla näytti menevän osa entisessä aiheessa olevista vastauksista väärään järjestykseen. Eli jostain syystä foorumin yhdistämistoiminto sotkee viestien aikaleimat.
     
  6. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 710
    59
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    En oo ottanu mitään.. ihme jorinoita.. menkää selvät pois..
     
  7. Est

    Est Well-Known Member

    17 243
    1 841
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    Pakko täällä on selvienkin olla - kun selvätkin ketjut stigataan tänne.

    Kyllä selvätkin on ihmisiä !
    On meilläkin jotain "oikeuksia", kait... vielä ?

    Anteeksi häiriköintini, juopot.


    - Erska
     
  8. mikk_

    mikk_ Member

    53
    0
    6
    Vs: Juovuskissa!!

    En toki!
     
  9. lautturi_

    lautturi_ Member

    962
    1
    18
    Vs: Juovuskissa!!

    hihi...juovuksissa :)
     
  10. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 710
    59
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    A Le Coq Battery Longero namm.. pari..
     
  11. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vs: Juovuskissa!!

    Yksi parhaita 'energia' juomia... suosittelen. Kunnon pupujuomaa ;D
     
  12. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vs: Juovuskissa!!

    ... ja jäi mainitsematta, toinen lasi italian punaista menossa.
     
  13. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Ei tässä oikeen viitti kunnon kännejä vetää, huomenna tyttären jumppakisat kisiksessä. Mut jos yhden oluen vielä.
     
  14. Vs: Juovuskissa!!

    Aamulla pitää olla muutenkin edes jonkunlaisessa edustuskunnossa... on nääs se virpomispäivä, ainakin meilläpäin. Muistan ensimmäisen palmusunnuntain nykyisessä osoitteessa aika hyvin; tuli illalla otettua kunnon rutut ja ovikello soi sunnuntaiaamuna joskus yhdeksän aikoihin ja oven takana oli pari pikkunoitaa risuineen... siinä sitten hölmönä ihmettelee aamutakki päällä ja vanhalle viinalle haisevana pikkutyttöjen pelästynyttä ilmettä  :p. Onneksi sentään kukkarossa oli muutama kolikko, että pystyi edes jotain laittamaan virpojien koriin. Tänään kävin ostamassa muovikassillisen suklaamunia, ettei sama pääse toistumaan (no okei, vanha viina saattaa kyllä haista, mutta pitää laitta edes herätyskello soimaan, että saa vedettyä housut jalkaansa  ;D
     
  15. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 710
    59
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Perinteisesti olen ottanut ovikellon pois ettei soi..
     
  16. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Juovuskissa!!

    Oon juonut kahdesta pullosta nestemäisen sisällön.
    Siltä varalta ilmoitus tähän tyyliin, että kuikuri tai mvuori lukee tän viestin.
    T Jukka
     
  17. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Mä luin ja olen taas pihalla kuin lumiukko, mut jatkakaa ihmeessä...
     
  18. higgins

    higgins Active Member

    4 660
    7
    38
    Vs: Juovuskissa!!

    Lumiukot ovat nykyään pieniä... Higg
     
  19. Vs: Juovuskissa!!

    Sisällä ollaan mutta pihalla... minäkin olen jo 7stä pullosta juonut, mutta on samalla sisällöllä olevia.