Pelle Hermanni oli sentään äijä ton "piip" "piip" "piip" pään rinnalla... Eli yleisen foorumin mielenrauhan säilyttämiseksi täältä Turusta anomus Mr. GF:lle eli ole armollinen ja vaihda toi *piip* pois... Alkais menemään varmaan pelkäksi piippailuksi jos viellä tosta texasin pipipäästä jatkaisin... -B-
Puolen yön aikaan sopiiko ? mulla on tyttären kanssa TV ilta. Lakuja irtareita ja Alias DVD Sitten vaihtuu ja palataan linjoille
Parempi toikin vaikka toisaalta "aihe" pysys samana.... -B- Edit: hyvät alias-iltamat sinne "itärajalle" Edit 2 kun se nyt kokoajan vaihtuu niin toi aiheen samankaltaisuus oli kohdistettu sille koiran takalisto avarille.. ihan vain yleisen epäselvyyden välttämiseksi...
Pakko tunnustaa. oon kyykyssä kun toi heli niin nätisti pyytää ja oli tallellakin oli toi ava. Nyt teeveen ääreen. näihin näkymiin ja tunnelmiin......
Ei asiaa, ei sanaakaan. Nietu. Toinen keskikaljaruukku sihahti auki-asentoon. Saapa nähä mihin tän mölyöljyn kans tänään päädytään.
Kolmas ruukku. En oo ankara ollenkaa. Se on sitäpaitti turkissa. Pääkaupunkiko se oli peräti. Jaahas, mutta asiaan. Eikun eihän mulla sitä ollukaa. Tai ei ainakaa vielä. Taidan upota hetkeks sohvaan mamman kans ja kattella suomalaista elokuvaviihdettä. Minä pala(a)n vielä.?.?.?