Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Juovuskissa!!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 16 Huhtikuu 2005.

    Vs: Juovuskissa!!

    valkoviini on tämän tytön ystävä.. ja maistuu näin yön päälle.
     
  1. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Jaahas, herätelläs vähän Juovus-kissaa valkkarilla ja kohta myös punkulla! Röyh!
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vs: Juovuskissa!!

    Ehdottomasti... italian punaista lasissa. Vai mites se menis että 'Italian azzurro', varsin jos potkupalloo kannattais ;)
     
  3. Vs: Juovuskissa!!

    Jahas. Viime viikonlopusta jäi lootaan punkkua ja tossa terminaattor III katsellessa tuli tehtyä lootalle vähän saman suuntaisia hommia. Ei passaa viedä päätökseen tai alkuperäinen missio failaa pahasti. Aamulla pitäs lähteä liikenteeseen. Reissun päätteeksi voikin poiketa pitkäripaisessa hakemassa täydennystä. Tosin nykyisissä ei pitkiä ripoja enää ole. Nykyisessä vanhassa alkossa sentäs on oikeansuuntaista toimintaa eli kaljaa myydään, mutta uudemmassa myydään autoon varaosia. Pöh.
     
  4. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    Jeps... vittu... =D
     
  5. Vs: Juovuskissa!!

    Olin eilen (la), enkä taida vähään aikaan olla, paitsi seuraavaksi perjantaina ;)
     
  6. Vs: Juovuskissa!!

    Tulipas tuota leijonaa lasiin reippaasti. Piti vaan yksi paukku tehdä jotta voi syrjäsilmällä katella elokuvaa, irkata ja rapistellä bassoa (kuulokkeiden kera) ja tulikin melko long drink kun riitti koko rainan ajan. Huomenna pitäs mennä kuopan reunalle täriseen ja saada jotain kuviakin. Olen pirun huono käymään muutenkin hautajaisissa ja nyt pitäis ottaa kuvia. Jos laittais korvatulpat niin ehkä silmät ei ala vuotamaan ja pystyy keskittymään kuvaamiseen. Syy-yhteys on herkkä luonne, but thats me. Had to deal with it. Kello soi aamulla ja sit lähetää. Laukku on jo pakattu.
     
  7. Vs: Juovuskissa!!

    Ai XXX

    Mulla soi Seasick Steve vinyyli, paistoin hiilloksella kauheen köntin tarjouslaatikon filettä, kai viides olut menossa (tää on joku vehnäjuttu), teen kohta jääkaapin jämistä jonkunlaisen juustotarjottimen, pöyhin hiilloksen ja käännän levyn...

    Ja arvatkaa mitä? Mulla on se bokeh, syväterävyys ja piirtoa kans, valot mut enempi varjoa, kaikki mallillaan.

    Oon valmis lumimyrskyyn.

    V-MS
     
  8. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    116
    63
    Vs: Juovuskissa!!

    Jahas, jos sitten alottas, kun toi vaimokin meni tonne paikallaan pysyvälle porauslauttalle aka vantaa hotelliin, mä voisin alottaa tällai varovasti yhdellä tummalla Velkolla ja sitten siityä maistelemaan, jotain britti hunajaportteria.
     
  9. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Vs: Juovuskissa!!

    onnistuneen miitin päätteeksi pari ja koht baarinn
     
  10. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Juovuskissa!!

    Vein päivällä perheeni helsinkiin mummolaan ja ajoin itse takaisin tänne varkauteen.
    huomenna alan naputteleen keveästi keittiön laatoitusta pois, joten tänään pitää ottaa viiniä ja kaljaa,
    t jukka
     
  11. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    22 837
    3 347
    113
    Vs: Juovuskissa!!

    azzurro taitaa olla sininen italiaksi....
     
  12. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Vs: Juovuskissa!!

    Ehdottomasti, ja varsin italian _sininen_ , se sininen joka on futismaajoukkueen paidan sävy.
     
  13. Vs: Juovuskissa!!

    Hmm - missä naiset ? ;)
     
  14. Vs: Juovuskissa!!

    Ne meni tonne  = = = = >
     
  15. Vs: Juovuskissa!!

    Darn..
     
  16. Vs: Juovuskissa!!

    Mee völjyihin!! Viel kerkii, ei täst niin kauan oo kun ne lähti.
     
  17. Vs: Juovuskissa!!

    Kunhan emännän haen töistä yhdeksältä, niin johan narahtaa korkki...
     
  18. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 265
    47
    48
    Vs: Juovuskissa!!

    Jaa-hans. Otetaans taas punkkuva!