tämä on outoa.. juon karhua.. olen juonut samaa pullollista jo tunnin. siitä huolimatta olen pienesti hiprakassa :F
Minä olen huomannut pari kertaa saman ilmiön Karhutölkin kanssa. Molemmilla kerroilla kyseessä oli viiden litran tölkki, joten veikkaan kyseisen tölkkityypin pinnoitteesta liukenevan jotain kemikaalia. Olisikohan joissain pulloissa sama vika?
Tänän saatetaan olla juovuskissa jossain vaiheessa, iltapäivällä suunnistan lahden eteläpuolelle Itä-Viron kierrokselle.
Joo, kyllä maistuu tänään. Voipi olla vielä baarireissu edessä tälle illalle kun en ostanu ku yhen mäyriksen. Hyvältä maistuu olut kyllä. Nam ja röyh.
Hmmm.. kohta puoli lasillista punkkua takana raskaan työpäivän päätteeksi. Sitten pizzaa ja sitten taas lasi viiniä ja sitten nukkumaan. Oi, ihana perjantai ;-D
Onks kaikki juovuksissa vai miks tääl ei tapahu mitään? EDIT Mr GFn avatar on superhyperkamala. YÖK. ps. tää ei oo mitään henk.kohtaista...
Taitaa olla että viikonloppuisin porukka tekee muuta kuin foorumia tsiikaileepi, no sellaista se elämä on ja helikin joutuu joko menemään ulos tai tyytymään penseään meikäläisen seuraan täällä foorumilla.
Meinasin kysyä sulta Heli mistä ruvettas repimään huumoria. Saa nähdä tarttuiko GF syöttiin. Ei se niin kamala ole se on vaan GF:n omakuva Arvasin, Eme kerkis ensin;D
Joo, ja lisäksi kaikki haukkumasanat jotka siihen päälle voi keksiä. Sorry vaan kaikki herran ihailijat (ei siis mr GF:n)
Ajattelin vaihteenvuoksi vaihtaa..Pitää vissiin vaihtaa taas jos sittenkin omakuva olis parempi ja urheilullisempi..Miten on..
Elä viitsi Gailord pelleillä,kyllä sinun "alastonkuvaa"katselee mieluummin kun tuon "Pelle Hermannin",anteeksi oikean Pelle Hermannin ihailijoille