Vs: Juovuskissa!! Ilta mennyt Britti futista seuratessa Guinnessia nauttien. Loppuilta menee kotimaisessa merkissä.
Vs: Juovuskissa!! Saunan jälkeen uskalsin ottaa oluen. Eilen oltiin kaverin luona kylässä ja tänään ollut pikkaisen krapula. Ei sitä vaan opi juomaan sivistyneesti :[ Huono puoli näissä minun krapuloissa on se, että mikään ei pysy sisällä, tosin se rapalan uistin on vielä kokeilematta. Ehkäpä otan toisenkin tölkin kun on niin makiaa
Vs: Juovuskissa!! No nyt olis sitten valittavana konjakin, viskin ja ginin välillä. Taidan ottaa yhden neuvoa antava bissen sitä ennen...
Vs: Juovuskissa!! Jaaha, veljeni viinassa (virus) on päässyt jo hyvään vauhtiin... no ei se mitään, otetaan sille sit!
Vs: Juovuskissa!! Yleensä kun minä ryhdyn puhumaan (voorumi kun voorumi) kansa hiljentyy liiakskin kuulemaan. Mikä lienee syy.......
Vs: Juovuskissa!! Sä puhut niin paljon ettei muut saa suunvuoroa... Sitäpaitsi, juopotellaanko, vai puhutaanko p**kaa? Molempien tekeminen samanaikaisesti on näin yksinkertaiselle hemmolle aivan liian vaikeeta.
Vs: Juovuskissa!! Millo minä oon puhunu kännispäissäni paskaa?!!!! Liittyen muuhun kun valokuvaukseen?!!!! PASKAPUHETTA!!!!
Vs: Juovuskissa!! Ota ihmees. Kuvat on kivoja. Ota nyt sitten hyvä kuva jos otat, mul on paskoja kuvia ihan omastakin takaa.