Vs: Juovuskissa!! sikari fosterssia.. spit firen join kantapubis... kohta pitäis siiryä johonki.. Ajattelin nauttia hyviä oluita,koska ..ööh..seura on huonoa?? (täällä, ei siellä) ;D
Vs: Juovuskissa!! Sun pitäis ehdottomasti lähteä Turkuun! Mä juon kans hyviä oluita, eli neljäs Karhu menossa1
Vs: Juovuskissa!! Täytyy sanoa että melko harvinaista täällä Kameralaukussa. Olen juonut jo melkein puoli pulloa Branca Mentaa, jonka hain juuri ennen kuutta.
Vs: Juovuskissa!! Jaahas..punkku loppu. Korkkaiskos toisen, hmmmm.... taidan ottaa pari olutta sitä miettiessä.
Vs: Juovuskissa!! Mutta miten on sikari palanut noin epätasaisesti! Hmph, pari olutta ja nyt vähän konua. Pahus kun ei pysty jatkamaan pidempään kun pitää taas olla 12 tunnin kuluttua töissä...
Vs: Juovuskissa!! Otan osaa, työvuorot pitäisi järjestellä juovuskissa vuorojen kanssa sopivasti lomittain, tai silleen...
Vs: Juovuskissa!! No niin pitäisi. Onneksi huomisen jälkeen on 1,5 viikkoa vapaata! Voi olla että saadaan tähänkin ketjuun vähän elämää!
Vs: Juovuskissa!! Hienoa!! Oon juopotellu melkeen koko päivän. Kännis en oo!! Yhtään. En kertakaikkiaan!!!