Vs: Juovuskissa!! Onko toiveita spektaakkelin linjauksesta? Varmaan muutama tarvii ottaa viel, et saan koko sielun mukaa.
Vs: Juovuskissa!! Ahaa, ihan tosi?!!! En osaa mennä koko irssiin. Taisit haukata nyt aika kaakun paskaa.
Vs: Juovuskissa!! Mitähä perkelettä olen kirjotellu.. no karvaisempikuono se tais olla kuitenki, kuin sinun. Varmaan kouvolan suunnalla toteutettava.
Vs: Juovuskissa!! Ei jumalauta!! Sun kanssako se paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-paari-tapahtuma pitäs järjestää? Jään miettimään.
Vs: Juovuskissa!! Olen ollut kerran kännissä kolmen vuoden aikana, enkä aio olla. Viinaspäissänne ko kirjoitatte niitä kommenttejanne? T Jukka
Vs: Juovuskissa!! Lupasin pyhästi yhelle modelle etten ota kantaa sun juttuihin juurikaan. Nyt kävi hyvin lähellä näpäyttää sinua, mut jätän väliin ilmapiirin nimissä........
Vs: Juovuskissa!! Harvemmin sitä päissään ehtiin tänne kirjoitella nykysin. Jääneet noi kalsarikännit vähemmälle. Kaippa juopuminen on sitten sosiaalisesti niin tuomittavaa, ettei sitä saisi täällä mainita.. jos niin onnettomasti pääsee tapahtumaan että huppeeliin itsensä juonut. En tänään tosin, harmillista ;D virus pieni, kyllä sitä baarissa uppoaa .. mutta voi olla että teillä tulee kk:n kanssa vanha olo,kun mun .. nuoren ja viriilin miehen kanssa lähdette kapakka kierrokselle. Ja köyhän..joten saatte tarjota loppuillan.
Vs: Juovuskissa!! Tänne ei saa kirjoittaa kuin päissään, sen sanoo otsikkokin. Sulle tuli toinen synti tänä iltana täyteen, ja seuraava kerta lasketaan kolmanneksi...
Vs: Juovuskissa!! Seuraako synneistä sanktioita niinku yhteiskunnassa keskimäärin vai meneekö läpi pelkällä piikin täyttämisellä niin pitkään kun siihen sopii?
Vs: Juovuskissa!! Mut kilpikonnahan ei kertomansa mukaan juopottele. Laitetaa piikkiin sit. Piikki on hyvä.