Vs: Juovuskissa!! Juu. Nyt taidan olla, ihan vähäsen vaan, mutta olen kummiskin. Olen, siis elän. Vai miten se meni? Olen siis eläin, niinhän se olikin!
Vs: Juovuskissa!! Samma häär ja näppäimistökin pelottavan lähellä keikylasia. Paljonko muuten on riskikäytön raja? (tätä topikia seurailessa se on tietysti aika paljon ) Turha kysymys kai näin lauantaiehtoona
Vs: Juovuskissa!! Amatööritouhua, sanon minä! Ammattilaiset ovat baanalla silloin kun muu väki potee vielä morkkista. VIELÄ en ole juovukkeessa, kohta kyllä.
Vs: Juovuskissa!! Itse mietin olenko pullonkorkki vaiko pullon korkki. Asiaa monimutkaistaa ruotsalainen Drakenlentäjä-ystäväni, jonka kanssa nostelemme maljoja pohjoismaiselle demokratialle, tai ainakin entiselle sellaiselle. Omituinen ilmiö tuo kaikkien-eduksi-työskentely vs. minäminäminäheti.
Vs: Juovuskissa!! Jaahas, immelmanneista ja silmukoista selvittiin näköjään hengissä. G-voimat taitavat jo hellittää ja jalkakin nousee taas kepeämmin...
Vs: Juovuskissa!! Pari kaljaa join janoon ja jotain konjakkia lorahti lasiin, mutta tuskin tässä pääsee juopumaan.
Vs: Juovuskissa!! Ei perkele, puolueemme on yhtä hukassa kuin demarit. Oletan että meidänkin pj pukeutuu lähinnä punaiseen ja pinkkiin.
Vs: Juovuskissa!! pj on tietysti PääJuoppo ;-) Empä ole vielä juopuksissa, mutta klo 16.15 ajattelin olla ajattelematta selvän pänn proplematiikkaa ja keskittyä 18 kesäisen chivas regal:in nauttimiseen Ja huominen päivä on pyhitetty Johnnie Walker Blue Label:n siemailuun. Elikkänä viikonloppu viuhteella (Martti Servo & Napander: Viikonloppu) &
Vs: Juovuskissa!! Torstaina ajattelin olla juovuksissa ja siten vähän perjantainakin ja lauantaina sitten kunnolla rapujuhlien merkeissä, mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät. Sunnuntaista en osaa vielä sanoa, mutta saattaa olla että joutuu ottamaan parit tasoittavat.
Vs: Juovuskissa!! Kesä on mennyt töissä ja pubissa. Nyt otan oluen ja ehkä toisen ja menen kaverin läksiäisiin.. Koko vuoro oli heittämässä mua ja toista kesäduunaria katkolle.. vanhat sedät ei enään ymmärrä miten nuoret miehet voi olla baarissa pilkkuun asti ja tulla sitten yöksi töihin klo 22. Voi niitä aikoja kun hekin..
Vs: Juovuskissa!! En ole, mutta kunhan saan tenavat nukkumaan, sen jälkeen saatan ollakin. Voin ilmoittaa miten kävi tuossa parin tunnin päästä.