Vs: Juovuskissa!! Vähän olutta, Ecusson Normandieta ja '86 <SIZE size="80"](as if, varmaan fuulattu taas kuluttajaa)</SIZE> Madeira Velhoa.
Vs: Juovuskissa!! Pitänee todeta kuin "hynynen" "olut ei käy kulmaan" Eli mitä vi*tua! Kello on 02.44 ja huomaan surffalevani netissä ties monettako tuntia putkeen. Oluttakin on näköjään juotu. säälittävää
Vs: Juovuskissa!! Onhan täs tullu tätä kaljaa juotuu ja juodaan lisääkin viel. Saapa nähhä saavutanko viel humalaisuuden tason.....
Vs: Juovuskissa!! Ehkä, ehkä... lomat alko, ja alko oli kotimatkalla. Lasi italian punaista nautittiin hyvän ruuan kera ja nyt toinen jälkipalaksi.
Vs: Juovuskissa!! Nii, espressot tuli nautittua jo päivällisen jälkeen... ja sillon se kokoluokka jätettiin tiskiin. Nyt mennään kalsarikännimukilla
Vs: Juovuskissa!! Hmm... yksi olut saunassa loman alkamisen kunniaksi. 2 l puteli Saku Presidendi Kange Hele Ölu.... Viisastuneen edit: illalla kange ölu, aamulla kankea olo.
Vs: Juovuskissa!! Kyllävaan. Useita olusia ja tulisia kanankoipia. Alkaa jo kirjoittaminen olemaan vaikeaa. Heh...
Vs: Juovuskissa!! Jukolauta tänään on jo kuudes päoivä, eikä kukaan ole muka juovuksissa, hävetkää Minä ainakin olen ja aion ottaa vielä yhden
Vs: Juovuskissa!! Hyvä, just noin. Vaimokin lähti johonkin pirun karaokebaariin (just joo, ihan varmaan) kahden naisystävänsä kanssa. Ite taidan ottaa vähän Sakun tumeeta....
Vs: Juovuskissa!! Älä nyt saatana!!!! Perustin tän ketjun aikanaan tyhjäpäisille humalaisile, joten sulla ei oo mitään surrattavaa. Pääasia, että ollaan julkisesti kännis ja kovasti.
Vs: Juovuskissa!! Aua. Mun kesälomajuomiset on menneet hukkaan kun on ollut hauskaa iltasella, mutta kolmeen viikkoon ei tietoakaan krapulasta. Teen jotain varmaan väärin. No viikko aikaa treenata oikeaa tekniikkaa kun vaimo aloittaa työt. Menen vaikka mökille treenaamaan. Keksin jonkun hyvän juomapelin vaikka lintujen seurannasta. Aina kun näkee linnun pitää ottaa kalja tai lasi viiniä. Avuksi kamerakaluston lisäksi kiikarit ja 20-50x kaukoputki. Eiköhän se siitä ura urkene.