Vs: Juovuskissa!! Kiitos kannustuksesta!! Oon ollu kolme yötä töis lyhkäsillä päiväunilla. Kaljaa ei oo kun laatikko, josta kolmasosa on jo menny. Ei täs nyt varmaan mittän alkometril mitattavaa humalaa aikaseks saa. Mikään ei tunnu missään. ;D
Vs: Juovuskissa!! Pientä kaljan tissuttelua, ihan maistiaisia vaan, mutta avaamaton Bowmore Enigma huutelee kaapista yltyvällä äänensävyllä. Tarttee vissin mennä apuun.
Vs: Juovuskissa!! 3l viiniä ja pullo jallua. Heti kun narahti jallupullon korkki auki ni eikös puhelin soinut ja pitänyt lähtee tänne: Tuli tuhosi tehdashallin Turussa | Turku | Iltalehti.fi Nyt sit kotiin, eli huomenna uus yritys kännin suhteen :/
Vs: Juovuskissa!! On kissa. Mutta entäs koirA. Huomenna muuten pitäis töitäkin tehrä, mitenkähön onnistuu. No hyvin varmaan tierenkin.
Vs: Juovuskissa!! Jahas, kaikki muut nukkuu, vain minä hereillä, kait se on sitten sama ottaa vähän lisää tuota madeiraa, kun oluet ja sidukat on jo juotu.
Vs: Juovuskissa!! Mites tää onkin menny ohi.. Joo, todellaki hieno paikka Tosin viinit vaihtuivat paikalle sopivampaan keskikaljaan.
Vs: Juovuskissa!! Bokma jeneeveriä natustelen. Minun suussani maku on erinomainen, vaikka aika monet tätä vierastavat.