Hahaa! Downin "Hail The Leaf" soi taustalla, jekkupatteria ja salmarikossua on tippunut ja nyt menee Corona Extraa. Britney rules edelleen!!! (haetaan taiteilijafiilistä huomisen kuvauksiin )
Jos vetää kalsarikänät, pitääkö olla kalsarit jalaasa? Mulla on nyt verkkarit (aika kulahtraneet). Lifer!!!
Kalsarit ehdottomasti. kantsii koklaa myös ilmakylpyjä. On muuten tullut sekin partsilla männäsuvena tehtyä. Kerran kysyin kaverilta josko ryypättäis yhdessä minä tarjoon ilmakylvyt ja kaveri viskit.....ei oo näkyny
Täällä jätkät vaan ryyppää, kun meikä oli treffeillä Sharon den Adelin kanssa. On se niin epäreilua. (ja jos sivistys ei riitä den Adeliin saakka, niin sehän on Within Temptation - m u s a k u v a t . c o m ) Kotvase voi kestää, kunnes saan uusia kuvia esille, mutta tulossa on.
Onko kukaan sitä mieltä, että minun tulisi nieleskellä muutama ruukku kaljaa työvuoron nupiksi ja kirjotella tähän sekavaa blogia niinkun tapana on ollut? Aito kuvaaja nimittäin juo kaljaa nimenomaan sunnuntaisin ja käyttäytyy silleen. Ettepä tienny. KUHAN TÄÄ VUORO EDES LOPPUIS!!!!!!!!!!
No ei me kyllä suudeltu eikä sekstailtu, mutta istuttiin saman pöydän ääressä kahdestaan. Oikein mukava mimmi vaikka onkin niin kaunis ja kova puhumaan. Muistin pyytää nimmarin.