Vs: Juovuskissa!! En mä Tampesterin pupeista tiedä, mutta Posolee on hyvä marjamehu janojuomaksi paikkaa miettiessäsi.
Vs: Juovuskissa!! Näyttäs pahasti Telakka vetävän puoleensa. Siellä näet Cleaning Women veivaa pyykinkuivaustelinettä. Mmmmm. Humala. EDIT: Vaikkakin lisättävä on, että on tuo paikka jo kovin tuttu.
Vs: Juovuskissa!! Mitään en ole ottanut... ja otan taas. Viskit ja rommit ovat lempiharrasteitani heti valokuvauksen jälkeen. Nytkin on kupissa hyvää rommia ja kuumaa vettä. Sokerit piti jättää pois, kun olen pudottamassa painoa taas neuvolassa punnittavaa kuntoon. Eli alle 100 olis tavoitteena.
Vs: Juovuskissa!! Accchhhhh...! Tänään mässytellään Belgialaisilla oluilla. Just menossa eka Duvel, jääkaapissa odottaa myös Gouden Carolusta ja 0,75 l jotain tummaa jouluolutta. Jos tuntuu siltä että nää loppuu kesken, niin siirrytään sitten Glenmorangieen.
Vs: Juovuskissa!! Juu, on ollu jo jonkin aikaa. Vaan on noi Belgit paikanpäällä tuoreeltaan nautittuna sen verran parempia, että jo tuossa pelkästään on hyvä syy käydä kyseisessä maassa. Carolus (tai muut vastaavat) maksaa kaupassa alle euron ja kapakassakin korkeintaan saman verran kun Alkossa. Ja ei muuta kun lissee kalijaa konneeseen......
Vs: Juovuskissa!! Sen takia että pyykkärimummo tuli tosiaankin juotua kauniiksi vai sen takia että jäi vähän tavoitteesta ? ;D
Vs: Juovuskissa!! En tiedä voiko tätä nyt laskea, että juovusksisa, jos vaan parit, mutta kannatusken vuoski olen mukana...
Vs: Juovuskissa!! Kohta pullollinen argentiinalaista punamehua. Kai sitä voi tunnustaa olevansa kohta hieman juovuksissa.
Vs: Juovuskissa!! Oli sen verta ambivalentti kokemus, notta oman mielenterveyden kannalta on parempi vain ...