Vs: Juovuskissa!! pikkasen... Odottelen ruovaa kotiin etelän reissulta. Arki kutsuu, onneksi... alko kesäleskeys tuntua jo raskaalta :/
Vs: Juovuskissa!! Kauas tohon meni,että otti koville notkuu himbessä kaikessa rauhassa? Ihan mielenkiinnosta..
Vs: Juovuskissa!! Päivä... tai jotain. ilman neljää mukulaa ja kaikkee. ...ei vainiskaan, mut kyllä se arki ku 10v hoitaa, alkaa oleen aika rutiinia. Viikko itsekseen täs menny. Aika pihalla...
Vs: Juovuskissa!! Vaimo sano: "jaaaha"; mitä lie tarkoittanee tuolla?? No vähän Riian Balsamia+kahvia+jäätelöä tässä... no ehkä pari vissyvotkoo ja kinnesii... mutta miten hitossa sen muka voi sanoo yhdellä sanalla "jaaaha"???
Vs: Juovuskissa!! Mutta katsos, ei olisi maailman parisuhteissa "kommunikaatio ongelmia" jos tuon tietäisimme me 'miehet'. Tässä mietin että korkkaanko olusen nyt,vai vasta tovin kulutta.. ehkä tovin.. mutta korkkaan kuitenkin,koska juhannus jäi juhlimatta töiden vuoksi.
Vs: Juovuskissa!! Kolme olutta juotuna, mietin vieläkö ottaisi yhden, kun kerran kesäleskenä ollaan, eikä kukaan ole vahtimassa ;P
Vs: Juovuskissa!! Onks tää ketju viel käytös? Tuli grillailtuu just jonkun verran ja juotuu kaljaa sitäkin enemmän..... 8)
Vs: Juovuskissa!! Virus,maailma on parantunut ja alkoholia ei kehdata käyttää enää julkisesti. Se on pahe. Joten, en myönnä että minulla on avonainen vosters tölkki vieressä.
Vs: Juovuskissa!! Paskan liekit sanon minä!! Uuden uljaan maailman tuhoaminen alkaa välittömästi. Oon dokaillu jotain 1300 --->. Juomat ei näyttäs loppuvan. Hyökkäykseen!!!!