Vs: Juovuskissa!! Nyt ei naurata! Olisin postannut aiemmin, mutta olin liikaa humalassa. Hotellin aamupalalle mars -> edit: jaa olinha mä postannut WTF?
Vs: Juovuskissa!! Onko tossa oikeesti edes vaihtoehtoja, perkeles kun kukaan ei oo valmis tuleen meille ottamaan muutamaa kaljaa, Purtsiiiiii. Taidan käydä kotimatkalla parilla oluesella.
Vs: Juovuskissa!! Tulen pilaamaan juhlanne; yli puol vuotta ilman alkoholia, eikä tee edes mieli. HA HA HA HA!
Vs: Juovuskissa!! Euroviisujen jälkimainingeissa nousen aallonharjalle.. no johan oli runollista.. Pari olutta otin poolpöydän äärellä.
Vs: Juovuskissa!! Ei hitto, eilen lipsahti hiprakan puolelle,kun kaveri oli tehnyt mainiota boolia. Ongelma tosin oli,kun piti olla ennen kuutta tehtaalla nostelemassa painavia mönttejä. Olin puolipäivää aika seis, vaikka varsinaista krapulaa ei ollut. Nyt maisten olutta ja kohta unta palloon. Ostavatko siiderin juojat ikinä yhtä siideriä illaksi, ihan vain maun ja fiiliksen vuoksi? Väkevien ja viinien ystävät kait harrastavat samaa "sivistynyttä" siemailua..