Vs: Juovuskissa!! Pizzeria mömmöistä pitäis vähän opetella pois.. tekis enemmän itte. Paskat.. Ei virus sitte kouvolan yöhön ole suuntaamassa?
Vs: Juovuskissa!! ei mitenkään, kunhan funtsin.. onnelaan! Rytmikatissa viihdyi eräällä keikalla mielettömän hyvin tässä taannoin.
Vs: Juovuskissa!! En tiiä....... Jotenkin on niin mitta täynnä näitä "menobaareja". Ei oikein jaksa enää. Samat kärsät kaiken aikaa 90-luvun alusta lähtien. Baarien nimet vaihtuu,tyyppien ei. Joskus jaksaa hinauttaa ittesä johkii kulmabaariin juopumaan ja sit maate. Vittu, että oonkin tylsä!!!! Ei vaan, kun olis jotain muutakin seuraa kun ne samat vanhat...........
Vs: Juovuskissa!! Joo, niinhän toi on. Se oli khyl keikkailta ja vallan rattosa sellanen. Uutta seuraa, sori virus mä olen aika arvokas Eikus,jotain kl.comi kouvola-kotka-miittiäkö meinasit?
Vs: Juovuskissa!! Johan sitä kerran koitettiin, mut kun ainoo nainen peru saapumisen, niin peru muutkin. Olipa pienestä kii. Mut kun totuuskin selvis niin pitäs löytää sellanen nainen, jolla ei oo muuta tekemistä. Miten vaan, kuhan nyt jotain. Irkkiin terveisii näistä naisasioiden hoidosta...........
Vs: Juovuskissa!! hitto, ei ole irc auki.. kaverin koneella tässä.. ei muista tollasia.. mutta ei se menoa haitta.. mihin sä naista tarviit, kun sulla on foorumi? se sentään "kuuntelee"
Vs: Juovuskissa!! Enhän minä tarvi naisia!! Muut tuntuu tarvivan. En jaksaa kahlata sitä ketjuu nyt tähän esiin, mut hyvin alko ja huonosti loppu. Ettii kuka jaksaa, siel se on on miittiketjuissa.
Vs: Juovuskissa!! jep jep.. nyt jos jättäis tämän juopottelun ja painelis kotio. huomenna vois grillailla lisää
Vs: Juovuskissa!! Ei käy.. ei, mutta löysin mitä mahtavimman huvin! Muija otti parisiiderä ja kittaa nyt jo..öh oisko toi kolmas? Kuitenkin se on jo melkosessa kikattelu hönössä ja on riemastuttavaa seurata. Odotan milloin se itkee/lähtee oksentamaan, tai sammuu.. Jotain vielä tapahtuu.
Vs: Juovuskissa!! Hei, mikäs se osote olikaan? Tuun poikkeemaan, jotain mieliinpainuvaa tapahtuu ihan varmasti.