Vs: Juovuskissa!! Ihan älytöntä jakaa kalliita viunoja köyhille. "Jokainen hakee juomansa itse"; vanha viidakon sanonta.
Vs: Juovuskissa!! Kolmannen ohra-shaken jälkeen olen edelleen hieman epävarma kelpaako tätä tarjota. Täytynee tutkailla vielä tarkemmin. A-kaupan janonsammuttajat on toistaiseksi vielä korkkaamatta. Rupean kallistumaan kallistelun myötä siihen, että nämä tekemättömtä työt voivat odottaa ja voisin liittyä puulaakikaverifudisporukan taktiikkapalaveriin/kauden avajaisiin tunne ytimen suuntaan.
Vs: Juovuskissa!! Ei sitä voi kelleen juottaa tai edes tarjota. Vedä nyt vaan kaikki ite naamariin ja ihmettelet turhii sit aamul.
Vs: Juovuskissa!! "Jos joku asia on varma, niin se on aivan varma!" Joutuu varmaan tästä lähtee neuvottelemaan alkavan kauden junttikuulataktiikasta (6. Div).
Vs: Juovuskissa!! Eilen oli luokan saunailta! Se vähän lipsahti suuremmalle humalalle,kuin tarkoitus. Tänään vähän pizzaa ja vähän olutta..
Vs: Juovuskissa!! Onneks oot noinkin valistunu!! Pitäsköhän sun laatii kampanja presidentinvaaleihinkin sit? Kai sinne mennään?
Vs: Juovuskissa!! Kuulostaa aika hauskalta. Toistaalta riippuu luokastakin. Nyt kävi kuitenkin häly, eli taktiikkapalveri kutsuu -> B A R
Vs: Juovuskissa!! Eiks toi puoluehomma menny nyt just taas niin vituiks eduskuntavaaleis? En nähny yhtään mainostakaan! Kukas niistä sitä paitsi vastas?? PERKELE!!!!!!!!!!!! Nyt nopeesti pressaks vaan enneks hipit kieltää alkoholin kokonaan.
Vs: Juovuskissa!! No johan ne kerran kiellettiin silleen. Luulis senkin riittävän! Hipit esiin, mikä teille riittää?? Nää täytyy kyl nyt juoda nopeesti enneks joku vihree tekee terveysratsian tänne.
Vs: Juovuskissa!! Vihreistä viis, ne on kuitenkin itse ihan tokkurassa, mutta voivat kyllä tulla osingoille. Vanhasesta ja kumppaneista voi kyllä olla huolissaan.