Vs: Juovuskissa!! Huono kirja, ei kerro koko totuutta!! Ehkä siks, että sillä oli paha olo jostain. Viiniihän ne kittas Raamatus ruukkutolkul ja siitä tulee paha olo. Toisaalta jos mulla tulee paha olo niin meen yrjöömään johkii sopivaa paikkaa enkä piilota päätä polvien välii. Siinähän sotkeentuu nilkatkin jos se yrjö sattuis tulee. Muinaiset ihmiset oli kyl tosi hämärää porukkaa..... ???
Vs: Juovuskissa!! Niinpä. Ja ennen yrjöämistä piti vielä kiivetä karmelin huipulle. Kova oli kyllä pidättelemään jos sinne asti pääsi. Paljon on ihmiset kehittynyt niistä ajoista. Nykyään pääsee paljon helpommalla
Vs: Juovuskissa!! Karmel on takuulla ollu rankka kokemus!! Onkohan tosta kiipeemisestä tehty kirjaa??? Eihän tos välttämättä tarvi olla kova pidätteleen; sehän saattanu olla ihan mielettömän nopee juoksijakin. Taaskaan tarina ei kerro! Eiks tonne karmelin huipulle mee nykyään hiihtohissi?
Vs: Juovuskissa!! Sieltähän se jo tulla tupsahtikin takaisin, nyt täytyy varmaan kohteliaasti maistella tuliaisia, mallas- ja talousviskiä.
Vs: Juovuskissa!! Pitihän sitä eilen istuskella ulkona nauttimassa lonkeroa. Ja illan, sekä vilun, tullen viiniä. Tänään taas. Hihhei.
Vs: Juovuskissa!! Vaimolle piti tehdä Irish Coffee, vaikka talossa ei irkkuviskejä juuri nyt olekkaan. Juotiin joku vuosi sitten tuommoiset Shannonin lentokentällä, josta juoma on kotoisin. Itse jatkan Ballantinesilla, josta olen erottavinani kukkivan kanervikon aromin, keräkurmitsan huudon ja lähestyvän kevätsateen armahtavan helpotuksen.
Vs: Juovuskissa!! Kolmena iltana oon juonu, ja jokaista seuraavana aamuna on ollut pahempi krapula. Tosin eilen oli läksiäiset, joten se selittää. Nyt saa vähentyä alkoholilla läträäminen radikaalisti.
Vs: Juovuskissa!! Kyllä se on niin että veneily ja alkomahooli kuuluvat saumattomasti yhteen. Ei sillä väliä onko se vene vedessä vai maissa. Oma paatti vaati hieman vielä laittoa. Mutta ei siinä mitään, kaverin vene on jo saavuttanut oikean elementtinsä ja sitä on juhlittu asiaan kuuluvalla tavalla. Siis aika mones on nyt menossa. Mites on? Onko muita venemiehiä kuulolla? Ja onko paatit meressä?
Vs: Juovuskissa!! Kohta olen varmaan aivan käkenä, pullossa lukee Käki, ja kuulemma siksi muuttuu mitä syö. Ei vaan, piti ostaa muutama pullo pääsiäisolutta, mutta eipä K-kaupassa ollut. Lähimmäksi meni tämä Käki, kun etiketti on keltainen ja siinä on tipun kuva.
Vs: Juovuskissa!! Paatti on tossa pihalla, pitäis ohjauskaapelit uusia ennenkuin lähdetään vesille. Tai voishan sitä suoraankin ajella ja katsoa mitä vastaan tulee. Monet hyvät asiat löytyvät sattumalta. No juu, eihän tuo ole kuin muovinen moottoripalju. Kun jaksais vielä laitella, niin hankkisin puuveneen. Kevät vierähti aikanaan niin kivasti rannoilla rapsutellessa.
Vs: Juovuskissa!! Mä vastaan päästäisen puolesta, kun se ei näköjään ole paikalla. Jouko on legenda, joka oikeastaan ei ole missään. Jouko on alkanut kadota myös ei mistään, koska hänestä ei ole kuulunut mitään.
Vs: Juovuskissa!! <SIZE size="300"]T</SIZE><SIZE size="400"]i</SIZE><SIZE size="500"]l</SIZE><SIZE size="400"]u</SIZE><SIZE size="200"]l</SIZE><SIZE size="150"]i</SIZE><SIZE size="200"]l</SIZE><SIZE size="150"]u</SIZE><SIZE size="250"]l</SIZE><SIZE size="300"]e</SIZE><SIZE size="500"]i</SIZE><SIZE size="600"]!</SIZE> edit: no en oo... mutta missäköhän puolueen pj on? Joukkoja kuuluisi johtaa edestä, eikä häippästä kaapille ainakaan pitkäksi aikaa.
Vs: Juovuskissa!! Puolueen pj:stä ei liene kenelläkään tietoa kuka se mahtaa edes olla, mutta näin puolueen diktaattorina voin valaista ainakin omaa tilannettani seuraavalla tavalla: Ei oo tullu kirjoteltuu tähän aikoihin, koska mun mielestä tähän ei sovi laittaa ohvitopikkeja. Tästä pääsemmekin siihen, että oon ollu selvittä päin näköjää jo aika pitkään!!
Vs: Juovuskissa!! Perhana, ei kai tähän KL:n suosituimpaan aiheeseen meinata vaan lukkoa laittaa? Kuka sen jälkeen ajaisi juopuneiden näppäilijöiden asiaa? Kyseessähän on valtava joukko potentiaalisia... no jotain...
Vs: Juovuskissa!! Jahas, joskos sitä nyt uhrautuisi tämän ketjun puolesta ja kävisi baarissa ja sitten kaupassa ostamassa lisää juomaa...