Ai perkuta! Vähän jos aikasemmin olisin osannut ruveta ajattelemaan tuota vaihtoehtoa. Live-tapaaminen olis kyllä ihan hyvä homma, onhan tuota muuten jutuissa oltu jo aikaisemminkin. On vaan jo tuossa sovittu iltapäivä ja iltaliikennettä.
Pienessä "sievässä" kuvaaminen on hauskaa, mutta kun mulle ei tahdo riittää se "pieni sievä". Fangio, onko sinulla mitään ohjeita miten pääsisin tuosta viinanpaskasta eroon? Nytkin sain maksaa sen takia yli 300 euron laskun, kun kadotin kännipäissäni pankki- ja ajokortin. :-(
se on kumma kun ei voi vain olla juomatta.. mun henk.koht. kämmiraja on tullut vastaan jo vuosia sitten, eikä nykyisin edes tee mieli vetää perseitä. muutama sidu ja leppoisa nousuhumala ja nätti, pieni hiprakka on pop menipäs moralisoinniksi.
Ai onko stigma alkanut valmistamaan kaksireikäisiä kameroita, mielenkiintoista. No varmuuden vuoksi kustaan niihin molempiin ja putkiin myös.
Minä onneksi sain koko eilisen päivän ottaa hyvin, hyvin rauhallisesti X-/ Oli melko vähäkalorinen aamupäivä.
Huh huh mikä viikonloppu, Perjantaina suoraan töistä DBTLään turkuun jätkäporukassa. Samalla vietettiin kaverin varpajaisia. On muuten suomalaiset miehet kummia kännissä, varsinkin ökykännissä. Kaverikin vetäisi mua raakasti nyrkillä turpoaan dbtlässä, nokautu mua päin ja sano jotain. En kuullut koska oli kauhea meteli, sitten pamahti poskeen joku prkl lujaa. Katoin vähän että mitä prklttä.. kaveri sanoi että oli kysynyt multa luvan lyödä mua ??!?! ja olin sanonut että anna tulla vaan., ?!?!?!?! no en oikeesti sanonut kyllä. Sitten lauantina mamman kanssa terassille käymään ja sunnuntaina katseleemaan ratatapahtumaan alastaroon. Kyllä nyt on huono olo