Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Juoruämmä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juki, 21 Syyskuu 2005.

1. Juki

Juki

313
    0
    0
    Laitetaanpa tällaista kevyttä foorumin tarjoaman raskaan taiteellisuuden vastapainoksi...
    Ihmettelen, jos kuvaidea ei ole jo valmiiksi suht kulutettu...

2. Lokki paskomassa Kakspäiselle kotkalle Tässä on viesti!! Ei siis kevyttä viihdettä

edit Hyvä kuva

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mistä tiedät että se on ämmä?

4. Juki

Juki

313
    0
    0
    Mies ei osaa juoruta niin vauhdikkaasti, että pää näkyy kahtena... ;)

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ihan kiva kuva. Hiukan lattea ilma. Tuollaisesta härvelistä voisi keksiä vaikka kaikkea kivaa.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei varmaan osaakkaan mut silti tuo ei naiselliselta vaikuta.

7. Kyllä mä oon kuullu naisista käytettävän sanontaa kotka. Myäs m..a haukka on tuttu. Minähän en moisia esineellistäviä ja halveeraavia nimityksiä käytä..Eiks nii

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vaikee sanoa, kun sua emme tunne. Mutta ei tuo kotka silti näytä naiselliselta.

9. simoj

simoj

87
    0
    0
    Kuva ei ehkä kamalasti huononisi vaikka kotkan toinen siipi näkyisi kokonaankin.

10. oGGo

oGGo

82
    0
    0
    Pakko laittaa ku kesällä oon napsassu niin samiksen :D Tausta vaan eri. Varmaan sama lokkiki postaa tossa :)

oGGo

11. Ihan selkeesti sama lokki !! Tausta parempi mutta kuvakulma sais olla siitä ekasta...Saivartelua mutta kuitenkin...

12. oGGo

oGGo

82
    0
    0
    Joo tarttee kyllä myöntää, että tuo Jukin kuvakulma tuo kotkapatsaan esille huomattavasti paremmin. Se leijonaki näkyy. Ja kotkien päänasento on kunniostusta herättävämpi.

oGGo

13. Jukin kuva paranisi kontrastin säädöllä ja pienellä terävöinnillä,nyt vähän pehmyt otos.
    Näin saataisiin enemmän tuohon kaksipäiseen otkaan metallin hohtoa ja kiiltoa, ja kotkan siipiin enemmän kontrastia, nyt hiukan tumma etuosa .