Vs: Haapakoski Hyvä kuva Google map ei oikein osannut kertoa missä tämä koski on, oli parikin vaihtoehtoa.
Vs: Haapakoski Hienosti olet viime aikoina laitellut kuvia esille. Olen melko laiska kommentoimaan kuvia, mutta olet oikealla tiellä näissä kuvissa. Kiitos!!!!!
Vs: Haapakoski Erinomaisen hieno rantakuva. Mikä siitä tekee erinomaisen: * Ei ole tehty lähialan elementeistä pakotetusti lähi-lähialaa, vaan kokonaisuus on luonteva ja luonnollinen. * Taustan sumu tekee maisemasta myyttisen. Tunnelma on kalevalainen. * Etualan vedenpinnan väreet tuovat kuvaan yhdessä sumun kanssa häilyvän dynaamisuuden - jotain on selvästi tapahtumassa. Useimmiten rantakuvissa ei tapahdu mitään. * Tämä yhdistuu harmoniseen sommitelmaan jännitteisesti.
Vs: Haapakoski Erikoinen väite mvuorelta, ettei ole tehty, kun kuvassa on selvästi lähialue, keskilaue ja tausta, jotka maisemakuvan tyyliin juuri oikeassa balanssissa.. Ei mikään "luonnollinen vahinko", vaan selkeästi harkittu tulos. Hieno!
Vs: Haapakoski Nyt tuli todella onnistunut otos, varsinkin tuo metsän laita tuolla vasemmalla pistää kauneudellaan silmään. Mutta upa kokonaisuus ja herkulliset sävyt, iso tykkäys.
Vs: Haapakoski Hieno kuva, jota mielellään katsoo pitkään. Siinä on rauhallista ajattomuutta ja samalla paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia.
Vs: Haapakoski Käsittämättömän kaunis mv-maisemakuva. Samaa mieltä tuosta vasemman laidan metsästä, se on todella kaunis ja ikäänkuin kruunaa kuvan.
Vs: Haapakoski Hieno kuva, olen samaa mieltä edellisten kommenttien kanssa. Käsittely on kuitenkin siinä ja siinä, että meneekö yli. Ehkä pikkuisen iisimmin niiden keskeisten säätöjen kanssa. Tämä on Siver Efexillä tehty?
Vs: Haapakoski Joo, Silverillähän tämä. Hankin juuri Valokuvatulostimen Epson R3000 ja olen tulostellut muutamia kuvia ja täytyy sanoa että tunne on ihan toinen katsella vedosta, kuin kuvaa tietokoneen ruudulta. Joka haluaa printtailla kuvansa itse, suosittelen lämpimästi. Papereita löytyy vaikka minkälaisia ja profiilit valmistajan sivuilta, itse olen käyttänyt Cansonin papereita. Mukavaa jos olette pitäneet kuvistani, kiitokset vaan kaikille.
Vs: Haapakoski Jep, itsekin pitkään pohtinu tuommoisen kapineen hommaamista. Nyt sait vakuuteltua Hieno koskikuva, mv sopii erämaiseen tunnelmaan.