Vs: Luontokuvauksen alkeita Sulla on nykykuvissasi aina ne kaksilasiset ikkunat välissä, etkö pääse kämpästä ulos enää? En kovasti kehuisi kuvaa, en edes selityksineen.
Vs: Luontokuvauksen alkeita Älkääpäs, herra tuommoisia. Olen minä käynyt ulkonakin. Jopa pyörällä ajanut, mutta en sillä ... kapa
Vs: Luontokuvauksen alkeita Siis oletko ottanut auton ikkunan läpi kuvan jostain pyöräilijästä, vai onko joku kaverisi ottanut kuvan sinusta pyöräilemässä?
Vs: Luontokuvauksen alkeita En ole muistaakseni koskaan kuvannut pyöräilijää auton ikkunan läpi, pyörän kylläkin. En ole myöskään tietoinen siitä, onko minua kuvattu pyöräilemässä. Tuo edellinen kulkija on kuvattu koiraa iltalenkillä käytettäessä. Äsken kuvasin 25 avokkini grafiikan vedosta studiosalamoitten välähdellessä. Niistä tuli teräviä. Tämä taasen on kuvattu auton ikkunan läpi, linja-auton. Palasin Lahden taidemuseon "Valon houkutus"-näyttelyn avajaisista. Linja-auto sopi tuohon paremmin, kuin oma auto. kapa p.s. Kuva unohtui. Nyt se on tässä. On menossa yhtenä vedoksena kokonaisuudestani Bolognaan, Palazzo Ducaleen.
Vs: Luontokuvauksen alkeita Eikös nää ole ihan hipstamtikkia? Ainakin kahdessa edellisessä on "vanhan filimin kehitysjäljet" ihan samalla kohdalla. Poistamatta sitä seikkaa, että hienoja ovat. imho.
Vs: Luontokuvauksen alkeita minä tuosta ekasta tykkään, oli se mitä oli. mutta jokuhan jo sanoikin toisaalla, että naiset on kummallisia
Vs: Luontokuvauksen alkeita Ei tarvitsekaan. Kuvahan lähtee aina yksilön omasta intuitiosta. Tämä kuva on osa monen kuvan sarjaa, ja jos näkisit kokonaisuuden, niin ehkä avautuisi. Kuvat jonossa samankokoisina, kuin välähdyksinä matkan varrelta. Bussimatka lähes pimeimpään aikaan Suomessa. Ainoa viihde on näkymät ikkunasta, ohikiitävä maisema pienine yksityiskohtineen, jotka tallentuvat verkkokalvolle/aivoihin/kännykkään. Talven minimalistinen harmaus, melankolia. Aukesiko yhtään? kapa
Vs: Luontokuvauksen alkeita Nämä on yksiä niitä kuvia joita ei "uskalleta" haukkua, näillä ei ole mitään tekemistä laadukkaan kuvan kanssa, ei teknisen laadun eikä taiteellisuuden kanssa. Sorry, käsittämätöntä materiaalia jolla ei minun mielestä ole mitään arvoa. Tämän repertuaarin voisin liittää keskusteluun "Mielipide MV kuvaamisesta", mutta empä sitä tee, koska se on vastoin periaatteitani. On sinulla kapa paljon hyviäkin kuvia, mikä näiden kuvien tavoite on - oikeasti?