Vs: Jumala, auta! ^^ Ei kai tätä kuvaa kuitenkaan sarkastiseksi ole tarkoitettu..? Kiva kuva. Häiritsee kyllä noi halot ja epäsymmetrisyys takissa. Ens kerralla yläkroppa vaan paljaaksi. Sen verran enemmän pitää uhrautua.
Vs: Jumala, auta! Äkkirikastunut pohjalainen huusi "pirelkää mua kiinni, jotten revi rahojani". Samoin kävi minulle. En vaan saanu hillityksi itseäni: Onhan tämä kertova kuva, mutta toteutukseltaan ja tekniikaltaan naivi. Liian ilmiselvästi halutut kohteet nousevat esiin, se ei riitä mielenkiiinnon ylläpitäjäksi.
Vs: Jumala, auta! Voittajan elkeet, kuin ensimmäistä kertaa ensimmäisenä maaliviivan ylittävä kaikki ammattilaiset pesevä harras harrastelija - kundi on nyt hiffannut että järvessä voi huuhtoa pesun mäntysuovat pois byysien punteista. Kohta laskee hurmion jökötys, ilme alkaa olla jo väsyneen kalvas... Kuplii kuin venäläisen kylpyamme... Upeata, Ihanaa ja Loistavaa !!! Ihanaa ! - Erska
Vs: Jumala, auta! Kummatkin versiot ihan jees, äfterool sisäiset merkitykset merkitsevät mulle AINA enemmän kuin pötösöppäilyistä höpäjämiset. Tai pikkuiset tekniset erheet ynnä muut pikkumaisuudet. Paskat mä niistä... Moro, taas... -Teidän Erskanne!
Vs: Jumala, auta (versio 2) Kyllä tämä kakkosversio näyttää paremmalta halojen suhteen, pidän tunnelmasta, hyvä kuva.
Vs: Jumala, auta (versio 2) Joo kakkosversio on kuvankäsittelyllisesti jo paljon parempi. Mallinohjauksesta sen verran että ilme ei näytä kovin epätoivoiselta, kuten kuvan nimi antaa olettaa.
Vs: Jumala, auta (versio 2) hitosti parempi..on se kumma jos jollain on vielä valittamista loistava idea!!
Vs: Jumala, auta (versio 2) Mulle tästä kuvasta tulee heti mielleyhtymä uskonsa menettäneeseen pappiin. Miksi, en tiedä.
Vs: Jumala, auta (versio 2) Nyt tuli tästä kakkoskuvasta jostain syystä mieleen nämä karismattiset maallikkosaaarnaajat, jotka kaatavat hurskasta kansaa saarnoissan aka. Niilo Ylivainio. Ikinä en ole sellaisissa käynyt, joten saatan olla aivan hakoteillä, mutta tämä oli nyt ensimmäinen mielleyhtymä tähän kuvaan.
Vs: Jumala, auta (versio 2) Juu erittäin paljon parempi tämä toinen. Ei näytä enää fotarin automaattityökalulla päälleliimatulta.
Vs: Jumala, auta (versio 2) Helppo tuosta on diggailla... erityisesti miten valo tulee tuonne metsään oikeassa laidassa. Ehkä persoonan asento olisi voinut myös vähän kääntyä, oikeaa kylkeä pikkaisen eteen ja katsetta siihen suuntaan, monitulkintaisuutta kasvattaisi jos kädet tai ainakin toinen olis nyrkissä - siihen istuisi nimeksi tuo "Juma'auta" Jukan ehdotuksen mukaisesti, sehän on samalla rukous ja kirous... Noo minä näistä mitään tiedä. "Ellet muuta hoksi, ryhdy kriitikoksi" lausui Waltari aikanaan.