Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Julkaisun kiinnityksen poisto

Keskustelu osiossa 'Palaute & ylläpidon tiedotteet' , aloittajana eggen, 14 Lokakuu 2023.

  1. eggen

    eggen Member

    48
    14
    8
    Tervehdys
    Olen SVHY ry:n hallituksen jäsen ja verkkosivujen ylläpitäjä. Yhdistyksellämme on Kameralaukussa oma "osastomme". Nyt 1. julkaisu on tiedoiltaan väärä. Olen ollut yhteydessä julkaisun tekijään (Tapio Haapalahti), joka ei ole yhdistyksessämme ollut sitten vuoden 2015.

    Kuinka poistetaan hänen tekemänsä julkaisun kiinnitys? Voiko sen tehdä ylläpito?

    Terveisin
    Esko Hietaranta
    SVHY ry:n hallituksen jäsen
     
  2. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 412
    181
    63
    Helpottaisi kovasti ylläpidon työtä, jos kyseinen väärä tieto linkitettäisiin suoraan ylläpidon tietoon.. Eli jos tiedät missä aiheessa ja keskustelun osassa virheellinen viesti on, niin mene sinne ja klikkaa "Ilmianna" ja kommentoi mikä on pielessä. Joka viestin vasemmassa alakulmassa on kyseinen linkki, jolla tieto menee ylläpidolle. Näin ylläpito löytää sen ja reagoi nopeasti. Laukussa on tuhansia viestejä ja vaikea joskus sanallisen perusteella sellaista löytää..

    Tätäkö tarkoitit? Suomen Valokuvahistoriallinen Yhdistys ry [Esittely, yhteystiedot, yms.]

    Mutta tuollahan ei ole mitään linkkiä, joka veisi minnekään vai mikä häiritsi?


    Tämä vaan tavallisena käyttäjänä, vaikka joskus olin ylläpitäjä.
     
  3. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Poistettu. Juu ja kannattaa olla minuun joko suoraan yksityisviestillä yhteydessä, tai käyttää tuota ilmiantonappia niin nuo hyppää väkisin silmille. Ei tule läheskään kaikkia viestejä täällä luettua, niin jotkut reagointia vaativat asiat jäävät helposti huomaamatta.