Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

TV-ilta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paraneva, 30 Joulukuu 2009.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 620
    6 685
    113
    Katseltiin siivekästä muuttoa.

2. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38
    Vs: TV-ilta

Parasta Aranevaa, lievästi surrealistista ilmettä, Higg

3. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Subbarin napaliittimet käy silmään(heh,heh),tosiaan,oletko miettinyt sen sijaintia.Matalat äänet tosin on vaikea paikallistaa,ainakin tuolla 20hz:n tienoilla.Kissoilla oikein kunnon kiipeilypuu,nykyaikanen digahtava maisema.

4. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 620
    6 685
    113

On sitä mietitty ja ei sitä oikein muualle saa, se on noin päin refleksiputken takia, se piti saada seinää vasten, muuten joku katti puskee sisään. Kiitokset kommentista myös higginsille.

5. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

No joo, lähinnä tämä on mun öögissani sarjaa: " Mullon style hima ".

Ihan kiva ja hassusti killillään.

Ja onhan siellä diagonaalien seassa noi nuhakatit.

- Joopajoo

Edit: Kuva on hyvä ja kiva. Aikaisemmin kirjoitettu jääköön huomiotta. Pitää olla kivaa, kaikilla. AINA.

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Taitaa olla nyt ihan joka paikassa, "surrealismia". No, kait se on "ihan kiva" juttu ?

- Kiva.

7. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

En ole tuota viljellyt, ja tiesin, että joku siihen tarttuu... Mutta kun en moukkana muutakaan tähän keksinyt, anteeksi, Higg

8. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

kamoon,anteeksi pyytely varsinkin tässä tapauksessa on turhaa,vaikka Higg olet ok,kuten muutkin ...anteeksi ,olen ottanut muutaman t kimo

9. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Ja nyt kaivetaan se ITSETUNTO esille naftaliinista, jooko ?

Täällähän on oikea helvetti irti ...

Kaikki loukkaantuu kaikesta.

... Huhhuh.

10. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

kamoon,anteeksi pyytely varsinkin tässä tapauksessa on turhaa,vaikka Higg olet ok,kuten muutkin ...anteeksi ,olen ottanut muutaman t kimo
    [/quote]

Niin

minäkin,

ehkä;)

Higg

11. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Niin

minäkin,

ehkä;)

Higg
    [/quote]mamman viereen siitä,eikä baariin.Mietin juuri,kumman otan krapulan ja koti illan  vai krapulan morkkiksen kanssa höystettynä ja baariin.

12. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Onnellisia ovat morkkiksen uhrit - heillä on elämässään jotain syytä tuntea.
    - Erska

13. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Erska ihan oikeasti,mikä siinä on jos menee kuppilaan ja mitään kummallista ei tapahtuisikaan ,niin aamulla mielen syövereissä alkaa muhia kummia  ajatuksia .Tietenkin meissä on tämän suhteen eroja.

14. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

kamoon,anteeksi pyytely varsinkin tässä tapauksessa on turhaa

:D

15. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Tää on aika ooteeta (aranevan kuvan suhteen), mutta kyllä mä luulen että se on se viinanmyrkky mikä lähinnä sen aikaan saa. Mutta olen kyllä pohtinut tuota ravintolamiljöön aiheuttamaa jälkipahoinvointia, viimeeksi tänään... Hyvin synkkänä ja kauheassa morkkiksessa. Vain pienen ja täysin viattoman reissun tähden. Meidät on ehkä saatu niin vahvasti uskomaan perisyntiimme. Aina ollaan niin kamalan pahoja... naapurin muijan kauniin pyllynkin vilkaisu saa jotkin tuntemaan itsensä likaisiksi, oletan. Itse vain nautin naapurin muijan ihana ahterin tsiigailemisesta. Onneksi edes siitä.
    - Erska, Syntinen ja Paha

Edit: En tarkoittanut että se naapurin muijan ihanan seksikäs pylly vilkaisee - vaan kurja ja himokas syntinen sitä. Halusin ihan vähän tarkentaa - ettei tule väärinkäsityksiä. Olis kyllä nastaa jos se Ihana Peffa alkaisikin katsella meikäläistä vähän sillä silmällä !
    - Erska

16. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Mulla on viinipullo AVATTUNA edessäni, pöydällä; VOI ANTEEKSI KAIKKI KAMERAKERHOLAISET !

- Hui kauhea mihin olenkaan vajonnut

17. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Onko se kategorissa Large Format??

18. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Pelottavan pieni tämä mulle nykyään on, kolmen vartin punaviinipullo. Menee huitaisten. Olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paska.

19. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 067
    113

Subbarin erottuvuuten tosiaan vaikuttaa jakotaajuus  12 vai 24 desibeliä oktaavilta,mikäli suodattaa tarpeeksi alas ja jyrkästi ,niin ei muutama metri sinne tänne vaikuta.Itsellä oli aikoinaan kaksi subbaria molempien pääkaiuttimien alla.Helposti subbarin käyttäjä säätää asetukset hiukan "läskibassomaiseksi".Nyrkkisääntönä hyvä kun menee kontalleen aktiivisubbarin tasosäätimeen tarttuen ja kääntää volumia ,kun se juuri ja juuri on kovempi kuin pääkaiuttimien taso niin ollaan lähellä.Pilkut ja pisteet on missä sattuu,älkää mainitko. t kimo

20. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 084
    113

Ai sorge, mä luulin että toi pullo ... joo naapurin neidon peppu on ihan vekkulin kokoinen ja ennenkaikkea kauniin muotoinen. Muotovalio. Muutenkin kiva friidu.
    - Est