Vs: TV-ilta Subbarin napaliittimet käy silmään(heh,heh),tosiaan,oletko miettinyt sen sijaintia.Matalat äänet tosin on vaikea paikallistaa,ainakin tuolla 20hz:n tienoilla.Kissoilla oikein kunnon kiipeilypuu,nykyaikanen digahtava maisema.
Vs: TV-ilta On sitä mietitty ja ei sitä oikein muualle saa, se on noin päin refleksiputken takia, se piti saada seinää vasten, muuten joku katti puskee sisään. Kiitokset kommentista myös higginsille.
Vs: TV-ilta No joo, lähinnä tämä on mun öögissani sarjaa: " Mullon style hima ". Ihan kiva ja hassusti killillään. Ja onhan siellä diagonaalien seassa noi nuhakatit. - Joopajoo Edit: Kuva on hyvä ja kiva. Aikaisemmin kirjoitettu jääköön huomiotta. Pitää olla kivaa, kaikilla. AINA.
Vs: TV-ilta Taitaa olla nyt ihan joka paikassa, "surrealismia". No, kait se on "ihan kiva" juttu ? - Kiva.
Vs: TV-ilta En ole tuota viljellyt, ja tiesin, että joku siihen tarttuu... Mutta kun en moukkana muutakaan tähän keksinyt, anteeksi, Higg
Vs: TV-ilta kamoon,anteeksi pyytely varsinkin tässä tapauksessa on turhaa,vaikka Higg olet ok,kuten muutkin ...anteeksi ,olen ottanut muutaman t kimo
Vs: TV-ilta Ja nyt kaivetaan se ITSETUNTO esille naftaliinista, jooko ? Täällähän on oikea helvetti irti ... Kaikki loukkaantuu kaikesta. ... Huhhuh.
Vs: TV-ilta kamoon,anteeksi pyytely varsinkin tässä tapauksessa on turhaa,vaikka Higg olet ok,kuten muutkin ...anteeksi ,olen ottanut muutaman t kimo [/quote] Niin minäkin, ehkä Higg
Vs: TV-ilta Niin minäkin, ehkä Higg [/quote]mamman viereen siitä,eikä baariin.Mietin juuri,kumman otan krapulan ja koti illan vai krapulan morkkiksen kanssa höystettynä ja baariin.
Vs: TV-ilta Erska ihan oikeasti,mikä siinä on jos menee kuppilaan ja mitään kummallista ei tapahtuisikaan ,niin aamulla mielen syövereissä alkaa muhia kummia ajatuksia .Tietenkin meissä on tämän suhteen eroja.
Vs: TV-ilta Tää on aika ooteeta (aranevan kuvan suhteen), mutta kyllä mä luulen että se on se viinanmyrkky mikä lähinnä sen aikaan saa. Mutta olen kyllä pohtinut tuota ravintolamiljöön aiheuttamaa jälkipahoinvointia, viimeeksi tänään... Hyvin synkkänä ja kauheassa morkkiksessa. Vain pienen ja täysin viattoman reissun tähden. Meidät on ehkä saatu niin vahvasti uskomaan perisyntiimme. Aina ollaan niin kamalan pahoja... naapurin muijan kauniin pyllynkin vilkaisu saa jotkin tuntemaan itsensä likaisiksi, oletan. Itse vain nautin naapurin muijan ihana ahterin tsiigailemisesta. Onneksi edes siitä. - Erska, Syntinen ja Paha Edit: En tarkoittanut että se naapurin muijan ihanan seksikäs pylly vilkaisee - vaan kurja ja himokas syntinen sitä. Halusin ihan vähän tarkentaa - ettei tule väärinkäsityksiä. Olis kyllä nastaa jos se Ihana Peffa alkaisikin katsella meikäläistä vähän sillä silmällä ! - Erska
Vs: TV-ilta Mulla on viinipullo AVATTUNA edessäni, pöydällä; VOI ANTEEKSI KAIKKI KAMERAKERHOLAISET ! - Hui kauhea mihin olenkaan vajonnut
Vs: TV-ilta Pelottavan pieni tämä mulle nykyään on, kolmen vartin punaviinipullo. Menee huitaisten. Olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paska.
Vs: TV-ilta Subbarin erottuvuuten tosiaan vaikuttaa jakotaajuus 12 vai 24 desibeliä oktaavilta,mikäli suodattaa tarpeeksi alas ja jyrkästi ,niin ei muutama metri sinne tänne vaikuta.Itsellä oli aikoinaan kaksi subbaria molempien pääkaiuttimien alla.Helposti subbarin käyttäjä säätää asetukset hiukan "läskibassomaiseksi".Nyrkkisääntönä hyvä kun menee kontalleen aktiivisubbarin tasosäätimeen tarttuen ja kääntää volumia ,kun se juuri ja juuri on kovempi kuin pääkaiuttimien taso niin ollaan lähellä.Pilkut ja pisteet on missä sattuu,älkää mainitko. t kimo
Vs: TV-ilta Ai sorge, mä luulin että toi pullo ... joo naapurin neidon peppu on ihan vekkulin kokoinen ja ennenkaikkea kauniin muotoinen. Muotovalio. Muutenkin kiva friidu. - Est