Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 28 Helmikuu 2009.

Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

Joo, mennään täällä ihan hissukseen, jää tilaa diggareille ja jää mulkerot muualle...

1. Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

Tämä mulkero diggaa  ::)

2. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Minusta valokuvaajan ei pitäs nimittää itseään julkisesti VALOkuvaajaksi, jos kuvailee rättejä Halosen lehdyköihin, saati Tarjoustalon mainoksiin. No, leipä on hyvää ja pakko on saada . . Käyhän joku (kaverin tuttu, varmaankin Jyväskylästä) ihan kunnan hommissa ;-)
    /Jagman

3. Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

15) Mä  aukaisen kohta potrettisäikeen, jonne laittelen niitä portetteja mitä mun retrospektiiviin vetelelen tässä senkun kerkiän. On siellä ihan helvetin hyviä "valokuvaajiakin" jotka teki hynänsä vaikka millä, mutta nyt ei vaan golfinpeluu maita, kun oikeesti on vielä paukkuja jäljellä, ja mikä on sen makeampi tapa kuin jättä jälkeensä muutama ihan timantti portofolio valokuvia tai valokuvapohjaisia tauluja.. ei tästä sen enempää, pysykää hollillaa kun olette tänne löytäneet, mutta ihan matalalla profililla pliis...

4. Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

16)  Tähän laitetaan kommentiksi noille Kenin potrettisäikeessä olleille "kajalikuville" sellaisia joihin turvaudun kuvatessa testejä, jos ei mikään muu auta nostamaa kuvasatsia erille muista. Että KAJALIA ja häijyä luonnetta , sitähän meiltä fotareilta riittää...

5. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Jukkamaisia kertomuksia ja runsaasti hyviä kuvia ja värityksiä. MV on kuitenkin lähintä sydäntäni, ja tämä viimeinen kuva "karmea katse" on aivan loistava! Samalla niin raju ja kaunis. Tällainen hallittu epäterävyys ei ole kovin helppo saada aikaiseksi.

6. Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

Keni: TRI-X (!!), se sonnari jonka näytin, pentaxissa keskellä yötä hiekkarannalla, valotus noin puoli sekuntia ja johonkin yritin tukea, tais olla joku siivousharja, kovat oli fiilikset kuvatessa, kajalia ja valkkista.. niin sitä "soulia" kuvaan vaan tuli...

Sitten , kaikille "hardcore diggareille" etsin toisen "hylätyn säikeen" eli pyhä kolminaisuus, sinne alan tiputteleen sitten potrettia miehistä ja jazz kuvaa, tänne tulee lisää tuota "Dalens Ande" juttua, kun saan aikaiseksi. saatte ihmetellä miksi näin?
    Mun vainulla... "vauhtisokeat kiihkoilijat" ei noteeraa tällaista vanhaa säiettä...

7. Vs: JukkaPron paluu eli banaanit on lastattu, ja mikäs on seuraava kuje ??

Tänään oli sitten se "Melkein neulanreikäpäivä" eli kävin vähän ulkoiluttamassa Leica M 2 runkoani, lisättynä EP:ltä heräteostona hankitulla neukku 20mm 5,6 laajiksella. se linssi on kolmesta syystä "sikamakee": Ensiksi kun on polttoväli mikä on ja suurin aukko 5,6, ei saa revittyä isommaksi, joten mennään sillä. Toiseksi: kun skarppaa johonkin neljään metriin on kaikki skarppia ja "In focus".
    kolmanneksi: on niin härskin pieni ja surkeen näköinen ja vielä kromatussa rungossa, ei kukaan usko että "oikeesti" ottaa valokuvia.

Otin rullan raitsikassa kun tulin Rellun rempasta , pakko oli mennä julkisella. No vaihto oli lasipalatsin edessä, olin jo spottailut erästä HYVIN hyvän näköistä nuorta tytteliä. Päätin että tuosta otetaan kuva, valmistauduin ottamalla lompsasta käyntikortin esiin ja pistin sen rinta taskuun. sitten vaan tsekkasin koska giltsi hyppäisi raitsikasta veks. no se oli just siinä lasipalatsilla. Ripeä lampsiminen sen kantapäille ja ystävällinen hymy ja pyyntö: saisinko ottaa neidistä yhden kuvan. Sehän kävi. Ekaan tuli vähän heijastusta, mutta tokaan rutuun onneksi tuli selän taakse toinen raitsika josta tärähti just passeli portettivalo giltsin naamaan. olin syrjä silmällä noteerannut naisen joka aivan ilmeisesti oli giltsin mutsi. mutrussa suu ja kurtussa otsa kyyläili että mitäs toi äijä oikein aikoo. no mä kuvan jälkeen vedin kybällä hymyt kumpaankin suuntaan, annoin kortin ja sanoin että jos haluat katsoa mitä kuvasta tuli kato tosta saitilta, ja soita jos haluat vielä parempia. katsotaan jos soittaa. toi toinen giltsi oli raitsikassa. kyyläs mua aina välillä ja sitten haukotteli. sit kun hietsun torin hollilla tuli passeli tausta, vetäsin yhden ruudun ja iskin silmää, giltsi iski takaisin, ihan pokkana... siitä saa joku kolli ihan makeen tytöntypykän, on sillä ainakin huumorintajua ja tilanne tajua...